Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
koude voeten!
#7
Citaat:Schoenen een maat groter kopen dan normaal, de voet moet los in de schoen zitten

Dit is niet een heel goed advies voor fietsschoenen.
Dan gaan je voeten namelijk schuiven in de schoenen en dat zorgt weer voor andere klachten.

Of je moet speciale winterschoenen kopen, want die hebben vaak een dikkere 'padding'/binnenkant en dan kan het weer wel.
Of je koopt speciale winterschoenen en je draagt daarin altijd dikkere sokken, dan kan het ook.


Het beste advies is inderdaad om je hoofd, nek én borst warm te houden, dan blijven je handen meestal ook iets warmer.

Bij mij helpt dit helaas niet. Ik moet gewoon goede handschoenen/wanten dragen, want ik heb een slechte doorbloeding in mijn handen. Koude voeten heb ik minder last van.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }


Berichten in dit topic
koude voeten! - door 365cycle - 18-Dec-2022, 12:52 AM
RE: koude voeten! - door Niels van der Wal - 18-Dec-2022, 10:04 AM
RE: koude voeten! - door Jan van Ochten - 18-Dec-2022, 10:53 AM
RE: koude voeten! - door PlantageBohémien - 18-Dec-2022, 12:27 PM
RE: koude voeten! - door Hoekie - 18-Dec-2022, 01:33 PM
RE: koude voeten! - door Jeroen S - 18-Dec-2022, 01:37 PM
RE: koude voeten! - door Wim -de roetsende - 18-Dec-2022, 02:11 PM
RE: koude voeten! - door PlantageBohémien - 18-Dec-2022, 03:06 PM
RE: koude voeten! - door ZoefZoef - 18-Dec-2022, 03:43 PM
RE: koude voeten! - door PlantageBohémien - 18-Dec-2022, 03:56 PM
RE: koude voeten! - door ZoefZoef - 18-Dec-2022, 03:59 PM
RE: koude voeten! - door Willeke_IGKT - 18-Dec-2022, 04:01 PM
RE: koude voeten! - door Jan van Ochten - 18-Dec-2022, 04:09 PM
RE: koude voeten! - door Frutsel - 18-Dec-2022, 04:24 PM
RE: koude voeten! - door Bacchus - 18-Dec-2022, 11:00 PM
RE: koude voeten! - door Frutsel - 18-Dec-2022, 11:43 PM
RE: koude voeten! - door 365cycle - 19-Dec-2022, 12:00 AM
RE: koude voeten! - door Roepers - 19-Dec-2022, 09:38 AM
RE: koude voeten! - door Frutsel - 19-Dec-2022, 12:02 PM
RE: koude voeten! - door Bacchus - 19-Dec-2022, 02:47 PM
RE: koude voeten! - door SnoekL#35 - 19-Dec-2022, 10:16 AM
RE: koude voeten! - door TimSch - 19-Dec-2022, 10:16 AM
RE: koude voeten! - door Hoekie - 19-Dec-2022, 01:04 PM
RE: koude voeten! - door 365cycle - 19-Dec-2022, 02:38 PM
RE: koude voeten! - door Lig-hen - 19-Dec-2022, 03:12 PM
RE: koude voeten! - door Frutsel - 19-Dec-2022, 10:28 PM
RE: koude voeten! - door vdbeemd - 19-Dec-2022, 11:15 PM
RE: koude voeten! - door Fietsbennie - 19-Dec-2022, 03:17 PM
RE: koude voeten! - door Lig-hen - 19-Dec-2022, 04:12 PM
RE: koude voeten! - door vdbeemd - 19-Dec-2022, 06:27 PM
RE: koude voeten! - door Lig-hen - 19-Dec-2022, 11:13 PM
RE: koude voeten! - door Hoekie - 20-Dec-2022, 09:22 AM
RE: koude voeten! - door 365cycle - 20-Dec-2022, 12:13 PM
RE: koude voeten! - door Willeke_IGKT - 20-Dec-2022, 12:30 PM
RE: koude voeten! - door Hoekie - 20-Dec-2022, 12:46 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Check die fiets gewo...ZoefZoef — 02:35 PM
wat ze zeggen
Ik kreeg vandaag van...Willeke_IGKT — 12:57 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesproken...datakneder — 12:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
.. het echt lekker w...datakneder — 12:29 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg be...EnriceV82 — 12:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Als je lang bent, zo...Lopopodium — 11:52 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraar...EnriceV82 — 11:03 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraard ...Lopopodium — 10:55 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Welkom op het forum!...Roepers — 09:42 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb hier in de sc...datakneder — 09:26 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Hoi beste ligfietser...EnriceV82 — 09:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM