Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
koude voeten!
#24
(19-Dec-2022, 09:38 AM)Roepers schreef: Zouden wandelschoenen warmer zijn de fietsschoenen? Die muts is een hele goede.
Gemiddelde wandelschoenen zijn inderdaad een stuk beter geïsoleerd dan gemiddelde fietsschoenen maar van beiden heb je hele luchtige en hele warme versies.

Citaat:En ik gebruikte de afgelopen dagen inderdaad mijn ademende regenbroek als overbroek en mijn ademende regenjas als overjas.
Hebben velomobilisten last van de wet van de remmende voorsprong? Ze hebben hun cocon a 10.000 euro en kunnen daardoor  met veel minder winterkledij uit de voeten dan open (lig)fietsers. Totdat het behoorlijk gaat vriezen, maar dan gaan ze zich nog niet kleden als een open ligfietser, ze hebben toch niet voor niets een velomobiel gekocht?

De overbroek en overjas zullen voor velonauten inderdaad weinig toevoegen waar ze voor open fietsers heerlijk de wind buiten houden. In een velomobiel is dat al grotendeels geregeld en zul je vooral aan de isolatielaag willen toevoegen.
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course
Antwoord }
Bedankt door: Roepers , 365cycle , Hoekie , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
koude voeten! - door 365cycle - 18-Dec-2022, 12:52 AM
RE: koude voeten! - door Niels van der Wal - 18-Dec-2022, 10:04 AM
RE: koude voeten! - door Jan van Ochten - 18-Dec-2022, 10:53 AM
RE: koude voeten! - door PlantageBohémien - 18-Dec-2022, 12:27 PM
RE: koude voeten! - door Hoekie - 18-Dec-2022, 01:33 PM
RE: koude voeten! - door Jeroen S - 18-Dec-2022, 01:37 PM
RE: koude voeten! - door Wim -de roetsende - 18-Dec-2022, 02:11 PM
RE: koude voeten! - door PlantageBohémien - 18-Dec-2022, 03:06 PM
RE: koude voeten! - door ZoefZoef - 18-Dec-2022, 03:43 PM
RE: koude voeten! - door PlantageBohémien - 18-Dec-2022, 03:56 PM
RE: koude voeten! - door ZoefZoef - 18-Dec-2022, 03:59 PM
RE: koude voeten! - door Willeke_IGKT - 18-Dec-2022, 04:01 PM
RE: koude voeten! - door Jan van Ochten - 18-Dec-2022, 04:09 PM
RE: koude voeten! - door Frutsel - 18-Dec-2022, 04:24 PM
RE: koude voeten! - door Bacchus - 18-Dec-2022, 11:00 PM
RE: koude voeten! - door Frutsel - 18-Dec-2022, 11:43 PM
RE: koude voeten! - door 365cycle - 19-Dec-2022, 12:00 AM
RE: koude voeten! - door Roepers - 19-Dec-2022, 09:38 AM
RE: koude voeten! - door Frutsel - 19-Dec-2022, 12:02 PM
RE: koude voeten! - door Bacchus - 19-Dec-2022, 02:47 PM
RE: koude voeten! - door SnoekL#35 - 19-Dec-2022, 10:16 AM
RE: koude voeten! - door TimSch - 19-Dec-2022, 10:16 AM
RE: koude voeten! - door Hoekie - 19-Dec-2022, 01:04 PM
RE: koude voeten! - door 365cycle - 19-Dec-2022, 02:38 PM
RE: koude voeten! - door Lig-hen - 19-Dec-2022, 03:12 PM
RE: koude voeten! - door Frutsel - 19-Dec-2022, 10:28 PM
RE: koude voeten! - door vdbeemd - 19-Dec-2022, 11:15 PM
RE: koude voeten! - door Fietsbennie - 19-Dec-2022, 03:17 PM
RE: koude voeten! - door Lig-hen - 19-Dec-2022, 04:12 PM
RE: koude voeten! - door vdbeemd - 19-Dec-2022, 06:27 PM
RE: koude voeten! - door Lig-hen - 19-Dec-2022, 11:13 PM
RE: koude voeten! - door Hoekie - 20-Dec-2022, 09:22 AM
RE: koude voeten! - door 365cycle - 20-Dec-2022, 12:13 PM
RE: koude voeten! - door Willeke_IGKT - 20-Dec-2022, 12:30 PM
RE: koude voeten! - door Hoekie - 20-Dec-2022, 12:46 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
Ik kreeg vandaag van...Willeke_IGKT — 12:57 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesproken...datakneder — 12:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
.. het echt lekker w...datakneder — 12:29 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg be...EnriceV82 — 12:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Als je lang bent, zo...Lopopodium — 11:52 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraar...EnriceV82 — 11:03 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraard ...Lopopodium — 10:55 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Welkom op het forum!...Roepers — 09:42 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb hier in de sc...datakneder — 09:26 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Hoi beste ligfietser...EnriceV82 — 09:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM