Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
koude voeten!
#25
Na t lezen van deze tekst zal jullie het klamme zweet uitbreken...
Ik draag, en dat alles tegelijk:
Kniekousen, merino sokken, beenwarmers,  hoge  wandelschoenen (mét nog wiebelruimte voor de tenen!) Geen spd. 
Softshell winterbroek, lange geruwd katoenen onderbroek er overheen.
Twee shirts met lange mouwen, waarvan 1 merino, merino t shirt, dunne wollen sjaal over schouders en armen, softshell jack.
Buff om de hals-kin-neus, dikke buff onder de helm, 2 paar handschoenen.
En ik had tijdens de laatste fietstochten steeds ijskoude tenen!! De rest van de voeten viel wel mee.
Mijn romp was wel goed warm, armen en benen konden er mee door, het gezicht was de eerste kilometers érg koud.
Voordat jullie denken dat ik van suiker ben,  overdag staat de verwarming op 16, 's avonds 16,5 met een ir-paneel voor me.
Antwoord }


Berichten in dit topic
koude voeten! - door 365cycle - 18-Dec-2022, 12:52 AM
RE: koude voeten! - door Niels van der Wal - 18-Dec-2022, 10:04 AM
RE: koude voeten! - door Jan van Ochten - 18-Dec-2022, 10:53 AM
RE: koude voeten! - door PlantageBohémien - 18-Dec-2022, 12:27 PM
RE: koude voeten! - door Hoekie - 18-Dec-2022, 01:33 PM
RE: koude voeten! - door Jeroen S - 18-Dec-2022, 01:37 PM
RE: koude voeten! - door Wim -de roetsende - 18-Dec-2022, 02:11 PM
RE: koude voeten! - door PlantageBohémien - 18-Dec-2022, 03:06 PM
RE: koude voeten! - door ZoefZoef - 18-Dec-2022, 03:43 PM
RE: koude voeten! - door PlantageBohémien - 18-Dec-2022, 03:56 PM
RE: koude voeten! - door ZoefZoef - 18-Dec-2022, 03:59 PM
RE: koude voeten! - door Willeke_IGKT - 18-Dec-2022, 04:01 PM
RE: koude voeten! - door Jan van Ochten - 18-Dec-2022, 04:09 PM
RE: koude voeten! - door Frutsel - 18-Dec-2022, 04:24 PM
RE: koude voeten! - door Bacchus - 18-Dec-2022, 11:00 PM
RE: koude voeten! - door Frutsel - 18-Dec-2022, 11:43 PM
RE: koude voeten! - door 365cycle - 19-Dec-2022, 12:00 AM
RE: koude voeten! - door Roepers - 19-Dec-2022, 09:38 AM
RE: koude voeten! - door Frutsel - 19-Dec-2022, 12:02 PM
RE: koude voeten! - door Bacchus - 19-Dec-2022, 02:47 PM
RE: koude voeten! - door SnoekL#35 - 19-Dec-2022, 10:16 AM
RE: koude voeten! - door TimSch - 19-Dec-2022, 10:16 AM
RE: koude voeten! - door Hoekie - 19-Dec-2022, 01:04 PM
RE: koude voeten! - door 365cycle - 19-Dec-2022, 02:38 PM
RE: koude voeten! - door Lig-hen - 19-Dec-2022, 03:12 PM
RE: koude voeten! - door Frutsel - 19-Dec-2022, 10:28 PM
RE: koude voeten! - door vdbeemd - 19-Dec-2022, 11:15 PM
RE: koude voeten! - door Fietsbennie - 19-Dec-2022, 03:17 PM
RE: koude voeten! - door Lig-hen - 19-Dec-2022, 04:12 PM
RE: koude voeten! - door vdbeemd - 19-Dec-2022, 06:27 PM
RE: koude voeten! - door Lig-hen - 19-Dec-2022, 11:13 PM
RE: koude voeten! - door Hoekie - 20-Dec-2022, 09:22 AM
RE: koude voeten! - door 365cycle - 20-Dec-2022, 12:13 PM
RE: koude voeten! - door Willeke_IGKT - 20-Dec-2022, 12:30 PM
RE: koude voeten! - door Hoekie - 20-Dec-2022, 12:46 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Check die fiets gewo...ZoefZoef — 02:35 PM
wat ze zeggen
Ik kreeg vandaag van...Willeke_IGKT — 12:57 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesproken...datakneder — 12:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
.. het echt lekker w...datakneder — 12:29 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg be...EnriceV82 — 12:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Als je lang bent, zo...Lopopodium — 11:52 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraar...EnriceV82 — 11:03 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraard ...Lopopodium — 10:55 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Welkom op het forum!...Roepers — 09:42 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb hier in de sc...datakneder — 09:26 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Hoi beste ligfietser...EnriceV82 — 09:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM