19-Dec-2022, 06:27 PM
Last van koude voeten heb ik alleen gehad toen ik mijn fietsschoenen aan had en met 2 graden boven nul naar Vroomshoop fietste.
Het moet dus toch ook aan die schoenen liggen, ijzer enzo.
Nu fiets ik vandaag de dag wel met een skimutsje van de Decathlon onder de helm en ik draag er een Mountainpeak ski-jas die ik goed aansnoer bij de heupen en natuurlijk wel handschoenen van diezelfde sportzaak.
Mocht het weer onder nul gaan dan gebruik ik mijn Sinner nekwarmer die verrassend goed werkt hoewel het heel dun lijkt.
Tot nog toe geen last van koude voeten gehad...
Eigenlijk het beste werkt je eigen lichaam aan het werk zetten en vooral goed eten.
Het moet dus toch ook aan die schoenen liggen, ijzer enzo.
Nu fiets ik vandaag de dag wel met een skimutsje van de Decathlon onder de helm en ik draag er een Mountainpeak ski-jas die ik goed aansnoer bij de heupen en natuurlijk wel handschoenen van diezelfde sportzaak.
Mocht het weer onder nul gaan dan gebruik ik mijn Sinner nekwarmer die verrassend goed werkt hoewel het heel dun lijkt.
Tot nog toe geen last van koude voeten gehad...
Eigenlijk het beste werkt je eigen lichaam aan het werk zetten en vooral goed eten.
AkA Jeroen - Sinner Demon 2020. In plaats van de meeste kilometers, meet ik graag de onvolprezen PlezierFactor.