Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gezocht low of mid racer ligfiets
#10
(20-Dec-2022, 12:10 AM)RichardHammond schreef: Bak er niks van, maar alles valt te leren met voldoende oefening. Gezien mijn beperkte budget (+- 300 euro) zoek ik een rijdbare opknapper

Woon je in de buurt van Rotterdam? Daar staat bij kringloopwinkel Opnieuw & Co bij station Rotterdam Alexander op het moment een blauwe Optima Condor voor 90 euro te koop. Ik vond 'm in een redelijk goede staat. Is wel een onderstuur, mocht dat wat uitmaken.
Antwoord }


Berichten in dit topic
Gezocht low of mid racer ligfiets - door RichardHammond - 20-Dec-2022, 12:10 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 20-Dec-2022, 12:34 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 20-Dec-2022, 01:07 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Roepers - 20-Dec-2022, 09:00 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Piet K - 20-Dec-2022, 09:46 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Bacchus - 20-Dec-2022, 09:53 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 20-Dec-2022, 11:03 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 20-Dec-2022, 02:36 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door John70 - 20-Dec-2022, 07:16 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Fietsbennie - 20-Dec-2022, 08:05 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door John70 - 22-Dec-2022, 01:41 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Lopopodium - 20-Dec-2022, 07:32 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 21-Dec-2022, 04:55 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 20-Dec-2022, 10:06 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door melle z - 20-Dec-2022, 11:09 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Frutsel - 20-Dec-2022, 11:18 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Roepers - 20-Dec-2022, 11:13 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Jeroen S - 20-Dec-2022, 11:27 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 21-Dec-2022, 04:24 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door melle z - 20-Dec-2022, 11:36 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Lopopodium - 21-Dec-2022, 12:44 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 21-Dec-2022, 02:30 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 22-Dec-2022, 12:09 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door PieterTrapt - 16-Oct-2023, 11:34 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 16-Oct-2023, 12:57 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door PieterTrapt - 16-Oct-2023, 02:26 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door melle z - 22-Dec-2022, 10:33 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 22-Dec-2022, 02:22 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Bacchus - 24-Dec-2022, 02:21 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 24-Dec-2022, 03:10 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 22-Dec-2022, 03:10 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 22-Dec-2022, 04:59 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door melle z - 22-Dec-2022, 10:27 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 22-Dec-2022, 10:41 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Jeroen S - 24-Dec-2022, 03:16 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 24-Dec-2022, 03:24 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Bacchus - 24-Dec-2022, 03:24 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door melle z - 26-Dec-2022, 10:18 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM