Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gezocht low of mid racer ligfiets
#16
Onderstuur is superrelaxed. Lekker de armen laten bungelen en dan een beetje bijsturen. Echt helemaal super. Fiets al meer dan 25 jaar met onderstuur en snap niet dat er nog steeds mensen zijn die met bovenstuur fietsen. Maar ik snap wel meer niet. Waarom niet iedereen ligfietst bijvoorbeeld. Als je dat eenmaal geprobeerd hebt dan stop je toch met rechtopfietsen? Maar het blijkt, er zijn heel veel mensen die beide combineren. Geen mens is gelijk, zoveel hoofden zoveel zinnen, enz enz.

Groeten,

Marco
Antwoord }


Berichten in dit topic
Gezocht low of mid racer ligfiets - door RichardHammond - 20-Dec-2022, 12:10 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 20-Dec-2022, 12:34 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 20-Dec-2022, 01:07 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Roepers - 20-Dec-2022, 09:00 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Piet K - 20-Dec-2022, 09:46 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Bacchus - 20-Dec-2022, 09:53 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 20-Dec-2022, 11:03 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 20-Dec-2022, 02:36 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door John70 - 20-Dec-2022, 07:16 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Fietsbennie - 20-Dec-2022, 08:05 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door John70 - 22-Dec-2022, 01:41 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Lopopodium - 20-Dec-2022, 07:32 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 21-Dec-2022, 04:55 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 20-Dec-2022, 10:06 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door melle z - 20-Dec-2022, 11:09 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Frutsel - 20-Dec-2022, 11:18 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Roepers - 20-Dec-2022, 11:13 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Jeroen S - 20-Dec-2022, 11:27 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 21-Dec-2022, 04:24 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door melle z - 20-Dec-2022, 11:36 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Lopopodium - 21-Dec-2022, 12:44 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 21-Dec-2022, 02:30 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 22-Dec-2022, 12:09 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door PieterTrapt - 16-Oct-2023, 11:34 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 16-Oct-2023, 12:57 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door PieterTrapt - 16-Oct-2023, 02:26 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door melle z - 22-Dec-2022, 10:33 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 22-Dec-2022, 02:22 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Bacchus - 24-Dec-2022, 02:21 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 24-Dec-2022, 03:10 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 22-Dec-2022, 03:10 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 22-Dec-2022, 04:59 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door melle z - 22-Dec-2022, 10:27 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 22-Dec-2022, 10:41 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Jeroen S - 24-Dec-2022, 03:16 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 24-Dec-2022, 03:24 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Bacchus - 24-Dec-2022, 03:24 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door melle z - 26-Dec-2022, 10:18 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM