Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gezocht low of mid racer ligfiets
#24
Momenteel ben ik bezig met een Challenge Taifun. Misschien niet ideaal voor in de stad (zichtbaarheid), maar voor de overige zaken waar ik hem voor zou willen gebruiken lijkt het mij een leuk model.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Jan van Ochten


Berichten in dit topic
Gezocht low of mid racer ligfiets - door RichardHammond - 20-Dec-2022, 12:10 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 20-Dec-2022, 12:34 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 20-Dec-2022, 01:07 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Roepers - 20-Dec-2022, 09:00 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Piet K - 20-Dec-2022, 09:46 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Bacchus - 20-Dec-2022, 09:53 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 20-Dec-2022, 11:03 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 20-Dec-2022, 02:36 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door John70 - 20-Dec-2022, 07:16 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Fietsbennie - 20-Dec-2022, 08:05 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door John70 - 22-Dec-2022, 01:41 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Lopopodium - 20-Dec-2022, 07:32 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 21-Dec-2022, 04:55 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 20-Dec-2022, 10:06 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door melle z - 20-Dec-2022, 11:09 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Frutsel - 20-Dec-2022, 11:18 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Roepers - 20-Dec-2022, 11:13 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Jeroen S - 20-Dec-2022, 11:27 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 21-Dec-2022, 04:24 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door melle z - 20-Dec-2022, 11:36 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Lopopodium - 21-Dec-2022, 12:44 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 21-Dec-2022, 02:30 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door RichardHammond - 21-Dec-2022, 11:53 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 22-Dec-2022, 12:09 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door PieterTrapt - 16-Oct-2023, 11:34 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 16-Oct-2023, 12:57 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door PieterTrapt - 16-Oct-2023, 02:26 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door melle z - 22-Dec-2022, 10:33 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 22-Dec-2022, 02:22 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Bacchus - 24-Dec-2022, 02:21 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 24-Dec-2022, 03:10 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 22-Dec-2022, 03:10 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 22-Dec-2022, 04:59 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door melle z - 22-Dec-2022, 10:27 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 22-Dec-2022, 10:41 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Jeroen S - 24-Dec-2022, 03:16 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 24-Dec-2022, 03:24 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Bacchus - 24-Dec-2022, 03:24 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door melle z - 26-Dec-2022, 10:18 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM