22-Dec-2022, 12:25 AM
(21-Dec-2022, 04:24 PM)365cycle schreef: De zithouding kan je op de Hurri juist heel goed verstellen van "beginner/stad" (30 graden?) naar "redelijk snel" (25 graden?).Ik heb bij mijn hurri de zitting in de laagste stand staan, en dat is bij mij ongeveer 30 graden. Ik denk dat het in de hoogste stand ongeveer 45 graden zal zijn, maar dat heb ik niet nagemeten.
Of een hurri echt niet snel of niet echt snel is hangt denk ik af van de staat van de fiets en van de berijder.
(21-Dec-2022, 11:53 PM)RichardHammond schreef: ... een Challenge Taifun. Misschien niet ideaal voor in de stad (zichtbaarheid) ...Gefeliciteerd, dat lijkt me een mooi fietsje.
Met een ligger in de stad moet je gewoon constant erop bedacht zijn dat je over het hoofd gezien kan worden, en/of voor sommige verkeersdeelnemers verborgen bent achter andere verkeersdeelnemers, heggen, hekken, enz.
En mensen lijken vaak verrast te zijn door je snelheid.
(21-Dec-2022, 04:24 PM)365cycle schreef: In mijn boekje is alles dat sneller is dan een fatsoenlijke wielrenfiets tenminste zeker wel snel te noemenZo bekeken ben ik met mijn hurri toch nog wel snel te noemen. Hoewel, de meeste mensen op renfietsen lijken gewoon niet zo erg hun best te doen om vooruit te komen.