Peiling: Stalen of aluminium frame voor trike?
Staal (ChroMo)
80.00%
4 80.00%
Aluminium
20.00%
1 20.00%
Totaal aantal stemmen: 5 100%
* U hebt op deze optie gestemd. [Resultaten weergeven]

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trike kriebels
#5
Geen idee Smile En een hele goeie vraag!

Het zou voor mij met name voor de lol zijn denk ik. Evenwichts- of andere fysieke problemen heb ik niet maar toch vond ik het trike rijden die ene keer erg leuk. En relaxed. Ik vind allerlei fietsen leuk, rij net zo graag op mijn single speed als op mijn ligger of MTB. Had ik ook 20 jaar lang met motoren, ik reed met evenveel lol op mijn motor uit 1912 als op een scooter uit de jaren 50 als op een moderne motor etc.. Een VM zou ik ook weleens willen proberen evenals een snelle speed pedelec...

En dat een trike ook nadelen heeft weet ik, geen een fiets is ideaal. Misschien knap ik er na een dag huren ook wel helemaal op af. We gaan het zien...
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Trike kriebels - door ErikvanD - 13-Dec-2017, 10:00 AM
RE: Trike kriebels - door Lopopodium - 13-Dec-2017, 03:10 PM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 13-Dec-2017, 03:16 PM
RE: Trike kriebels - door Lopopodium - 13-Dec-2017, 04:13 PM
RE: Trike kriebels - door Bert_Rijssen - 13-Dec-2017, 08:22 PM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 13-Dec-2017, 04:42 PM
RE: Trike kriebels - door Roef Veerman - 13-Dec-2017, 08:59 PM
RE: Trike kriebels - door tegenligger - 13-Dec-2017, 10:15 PM
RE: Trike kriebels - door Frank - 14-Dec-2017, 04:43 PM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 16-Dec-2017, 05:42 PM
RE: Trike kriebels - door Roepers - 16-Dec-2017, 06:00 PM
RE: Trike kriebels - door emgaron - 16-Dec-2017, 08:04 PM
RE: Trike kriebels - door Frank - 17-Dec-2017, 08:04 AM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 17-Dec-2017, 08:49 AM
RE: Trike kriebels - door Wim -de roetsende - 22-Dec-2017, 04:02 PM
RE: Trike kriebels - door Frank - 24-Dec-2017, 07:33 AM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 18-Dec-2017, 12:30 PM
RE: Trike kriebels - door Roepers - 18-Dec-2017, 08:36 PM
RE: Trike kriebels - door Wim -de roetsende - 18-Dec-2017, 08:30 PM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 18-Dec-2017, 08:48 PM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 22-Dec-2017, 02:26 PM
RE: Trike kriebels - door Lopopodium - 22-Dec-2017, 02:31 PM
RE: Trike kriebels - door Roef Veerman - 22-Dec-2017, 02:36 PM
RE: Trike kriebels - door PietV* - 22-Dec-2017, 03:17 PM
RE: Trike kriebels - door Roef Veerman - 22-Dec-2017, 04:05 PM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 26-Dec-2017, 04:37 PM
RE: Trike kriebels - door Lopopodium - 26-Dec-2017, 06:45 PM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 26-Dec-2017, 07:11 PM
RE: Trike kriebels - door Lopopodium - 27-Dec-2017, 08:51 PM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 11-Jan-2018, 11:37 AM
RE: Trike kriebels - door Frank - 11-Jan-2018, 11:55 AM
RE: Trike kriebels - door Slak66 - 09-Jun-2018, 11:31 PM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 10-Jun-2018, 12:26 PM
RE: Trike kriebels - door MarkNieuw - 30-Dec-2018, 11:55 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Uit ervaring kan ik ...Gideonaut — 12:30 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Heel lang geleden he...Jeroen S — 12:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Op het werk is de ko...Jeroen S — 11:51 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de fra...liggende daan — 11:42 PM
Marco's ligfietstochten
Ook mijn laatste ont...Roepers — 09:10 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaa...Hoekie — 08:58 PM
Banden, banden en nog eens banden
Lek vandaag op weg...Arend-Jan — 08:14 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Hoekie — 07:40 PM
Medeliggers onderweg
Even advocaat van de...365cycle — 06:36 PM
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM