24-Jan-2023, 12:29 PM
Nou, ik kijk net op de site van Velomobileworld en alle velomobielen die zogenaamd uit produktie zouden zijn genomen staan er nog.
Dat de SL uit produktie zou worden genomen lijkt me erg onwaarschijnlijk want Helge Herrmann van Velowerk heeft een jongeman aangetrokken die zeer goed is met vormen en lamineren en deze doet werk aan de ontwikkeling van de Milans. Dat SL en Bülk elkaar beconcurreren staat natuurlijk wel vast. Dat in de Bülk iemand met bredere schouders past is ook Helge niet ontgaan natuurlijk en ik heb gezien dat er voorbereidingen zijn om een verbreding in de SL mal te maken voor breedgeschouderden. Maar zoiets heeft tijd nodig. Het is eigenlijk heel erg jammer dat Jens en Helge elkaar beconcurreren met zeer gelijksoortige velomobielen, maar er zijn redenen voor dat dat zo gekomen is. Redenen waar ik echter beslist niet over uit ga wijden.
Wat ik erg mooi vind om te zien is dat zulke oude modellen als Quest, MilanGT en SL nog steeds populair zijn. Door steeds de modellen verder te blijven perfectioneren zijn ze nog steeds helemaal up-to-date. Ze zijn nu veel onderhoudsvriendelijker en nog wat efficiënter bij dezelfde uiterlijke vorm.
Dat de SL uit produktie zou worden genomen lijkt me erg onwaarschijnlijk want Helge Herrmann van Velowerk heeft een jongeman aangetrokken die zeer goed is met vormen en lamineren en deze doet werk aan de ontwikkeling van de Milans. Dat SL en Bülk elkaar beconcurreren staat natuurlijk wel vast. Dat in de Bülk iemand met bredere schouders past is ook Helge niet ontgaan natuurlijk en ik heb gezien dat er voorbereidingen zijn om een verbreding in de SL mal te maken voor breedgeschouderden. Maar zoiets heeft tijd nodig. Het is eigenlijk heel erg jammer dat Jens en Helge elkaar beconcurreren met zeer gelijksoortige velomobielen, maar er zijn redenen voor dat dat zo gekomen is. Redenen waar ik echter beslist niet over uit ga wijden.
Wat ik erg mooi vind om te zien is dat zulke oude modellen als Quest, MilanGT en SL nog steeds populair zijn. Door steeds de modellen verder te blijven perfectioneren zijn ze nog steeds helemaal up-to-date. Ze zijn nu veel onderhoudsvriendelijker en nog wat efficiënter bij dezelfde uiterlijke vorm.