Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ligfietsers +1
#18
(25-Jan-2023, 02:27 PM)365cycle schreef:
(25-Jan-2023, 12:23 PM)Roefie schreef: Ook ik ga voor een spiegel. Of eigenlijk 2. Door al die elektriek wordt een deel van het verkeer steeds sneller, maar ook stiller.
En dan heeft een auto nog redelijk wat afrolgeluid. Als Roepers met 60 km/h voorbij komt op de Mini hoor je helemaal niets Big Grin
Mijn snelheid ligt niet zo heel hoog, maar ik zie toch graag achterop komende electrisch racende fietsen, e-scooters, maar ook gewone racefietsen en al die snelle vm-en aankomen. Die maken amper geluid. Ook Roepers rijd mij fluitend voorbij, weliswaar niet met 60 km/u.
Roelof
Gele Greenspeed gt20
Antwoord }


Berichten in dit topic
Ligfietsers +1 - door Rotorismo - 23-Jan-2023, 11:48 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Frutsel - 23-Jan-2023, 02:58 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Lig-hen - 23-Jan-2023, 03:24 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Roepers - 23-Jan-2023, 04:08 PM
RE: Ligfietsers +1 - door 365cycle - 23-Jan-2023, 04:20 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Wim -de roetsende - 23-Jan-2023, 08:49 PM
RE: Ligfietsers +1 - door vdbeemd - 24-Jan-2023, 09:09 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Fietsbennie - 24-Jan-2023, 09:31 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Rotorismo - 24-Jan-2023, 08:36 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Willeke_IGKT - 24-Jan-2023, 11:26 PM
RE: Ligfietsers +1 - door 365cycle - 25-Jan-2023, 01:43 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Wim -de roetsende - 25-Jan-2023, 07:51 AM
RE: Ligfietsers +1 - door ZoefZoef - 25-Jan-2023, 08:25 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Roefie - 25-Jan-2023, 12:23 PM
RE: Ligfietsers +1 - door 365cycle - 25-Jan-2023, 02:27 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Roepers - 25-Jan-2023, 03:13 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Frutsel - 25-Jan-2023, 04:16 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Bacchus - 25-Jan-2023, 05:05 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Roefie - 25-Jan-2023, 04:35 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Jan van Ochten - 25-Jan-2023, 05:27 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Rotorismo - 25-Jan-2023, 11:24 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Lopopodium - 25-Jan-2023, 11:35 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Frutsel - 26-Jan-2023, 12:16 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Roepers - 26-Jan-2023, 08:56 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Frutsel - 26-Jan-2023, 01:04 PM
RE: Ligfietsers +1 - door 365cycle - 26-Jan-2023, 01:53 PM
RE: Ligfietsers +1 - door vdbeemd - 26-Jan-2023, 09:46 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Bacchus - 26-Jan-2023, 12:16 PM
RE: Ligfietsers +1 - door vdbeemd - 26-Jan-2023, 01:18 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Rotorismo - 27-Jan-2023, 06:06 PM
RE: Ligfietsers +1 - door 365cycle - 28-Jan-2023, 02:44 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Wim -de roetsende - 28-Jan-2023, 10:34 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM