Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ligfietsers +1
#20
(13-Jul-1970, 09:39 PM)Willeke_IGKT schreef: Er zijn spiegels voor op de fiets maar ook voor aan de bril of helm.

Ik heb een tijd met een spiegel om mijn pols gereden, zeg maar zoals een horloge.  Erg fijn en na een tijdje wordt je er handig mee. Ook nooit last van verblinden door achterliggend verkeer.
Jan van Ochten 

Quest 147 (3×20") , Sinner Mango+ (200) Flevo-Racer 28" 
Antwoord }


Berichten in dit topic
Ligfietsers +1 - door Rotorismo - 23-Jan-2023, 11:48 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Frutsel - 23-Jan-2023, 02:58 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Lig-hen - 23-Jan-2023, 03:24 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Roepers - 23-Jan-2023, 04:08 PM
RE: Ligfietsers +1 - door 365cycle - 23-Jan-2023, 04:20 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Wim -de roetsende - 23-Jan-2023, 08:49 PM
RE: Ligfietsers +1 - door vdbeemd - 24-Jan-2023, 09:09 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Fietsbennie - 24-Jan-2023, 09:31 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Rotorismo - 24-Jan-2023, 08:36 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Willeke_IGKT - 24-Jan-2023, 11:26 PM
RE: Ligfietsers +1 - door 365cycle - 25-Jan-2023, 01:43 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Wim -de roetsende - 25-Jan-2023, 07:51 AM
RE: Ligfietsers +1 - door ZoefZoef - 25-Jan-2023, 08:25 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Roefie - 25-Jan-2023, 12:23 PM
RE: Ligfietsers +1 - door 365cycle - 25-Jan-2023, 02:27 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Roepers - 25-Jan-2023, 03:13 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Frutsel - 25-Jan-2023, 04:16 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Bacchus - 25-Jan-2023, 05:05 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Roefie - 25-Jan-2023, 04:35 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Jan van Ochten - 25-Jan-2023, 05:27 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Rotorismo - 25-Jan-2023, 11:24 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Lopopodium - 25-Jan-2023, 11:35 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Frutsel - 26-Jan-2023, 12:16 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Roepers - 26-Jan-2023, 08:56 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Frutsel - 26-Jan-2023, 01:04 PM
RE: Ligfietsers +1 - door 365cycle - 26-Jan-2023, 01:53 PM
RE: Ligfietsers +1 - door vdbeemd - 26-Jan-2023, 09:46 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Bacchus - 26-Jan-2023, 12:16 PM
RE: Ligfietsers +1 - door vdbeemd - 26-Jan-2023, 01:18 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Rotorismo - 27-Jan-2023, 06:06 PM
RE: Ligfietsers +1 - door 365cycle - 28-Jan-2023, 02:44 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Wim -de roetsende - 28-Jan-2023, 10:34 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM