Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ligfietsers +1
#21
[Afbeelding: hIGDD4r.png]

Spiegel zit er op, maar omdat ik nog niet heel handig ben met op en afstappen stoot ik er vaak tegenaan en moet ik m weer goed zetten, wat ik nog wel eens vergeet. Ook het kijken in de spiegel is soms lastig vanwege lage positie en evenwicht. Ik durf nu wel over mijn schouder achterom te kijken.

Onderstuur is echt oefenen en wennen.
Schakelen met gripshift en dikke wanten in een bocht was ook geen goed idee. Dus zo nu en dan zit er een slingertje in de rit.

Maar het weerhoud me niet om lekker te blijven ligfietsen. Vanaf afgelopen zondag dagelijks gebruikt voor woon-werkverkeer. Het lijkt me tof om er echt handig mee te worden. Dus gaan gewoon lekker verder!
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Lig-hen


Berichten in dit topic
Ligfietsers +1 - door Rotorismo - 23-Jan-2023, 11:48 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Frutsel - 23-Jan-2023, 02:58 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Lig-hen - 23-Jan-2023, 03:24 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Roepers - 23-Jan-2023, 04:08 PM
RE: Ligfietsers +1 - door 365cycle - 23-Jan-2023, 04:20 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Wim -de roetsende - 23-Jan-2023, 08:49 PM
RE: Ligfietsers +1 - door vdbeemd - 24-Jan-2023, 09:09 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Fietsbennie - 24-Jan-2023, 09:31 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Rotorismo - 24-Jan-2023, 08:36 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Willeke_IGKT - 24-Jan-2023, 11:26 PM
RE: Ligfietsers +1 - door 365cycle - 25-Jan-2023, 01:43 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Wim -de roetsende - 25-Jan-2023, 07:51 AM
RE: Ligfietsers +1 - door ZoefZoef - 25-Jan-2023, 08:25 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Roefie - 25-Jan-2023, 12:23 PM
RE: Ligfietsers +1 - door 365cycle - 25-Jan-2023, 02:27 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Roepers - 25-Jan-2023, 03:13 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Frutsel - 25-Jan-2023, 04:16 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Bacchus - 25-Jan-2023, 05:05 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Roefie - 25-Jan-2023, 04:35 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Jan van Ochten - 25-Jan-2023, 05:27 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Rotorismo - 25-Jan-2023, 11:24 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Lopopodium - 25-Jan-2023, 11:35 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Frutsel - 26-Jan-2023, 12:16 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Roepers - 26-Jan-2023, 08:56 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Frutsel - 26-Jan-2023, 01:04 PM
RE: Ligfietsers +1 - door 365cycle - 26-Jan-2023, 01:53 PM
RE: Ligfietsers +1 - door vdbeemd - 26-Jan-2023, 09:46 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Bacchus - 26-Jan-2023, 12:16 PM
RE: Ligfietsers +1 - door vdbeemd - 26-Jan-2023, 01:18 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Rotorismo - 27-Jan-2023, 06:06 PM
RE: Ligfietsers +1 - door 365cycle - 28-Jan-2023, 02:44 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Wim -de roetsende - 28-Jan-2023, 10:34 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM