16-Apr-2017, 04:16 PM
Weer even on-topic:
Ik denk zelf dat de ligfiets altijd een 'nichemarkt' zal blijven.
De E-bike heeft voor veel mensen namelijk alle voordelen die een ligfiets ook heeft, maar niet de nadelen.
Voordeel 1: Met minder moeite meer meters kunnen afleggen.
Voordeel 2: Minder bezweet aankomen en toch nog een redelijke snelheid halen.
Nadelen van de ligfiets: Laag, moeilijker om op te fietsen, je valt op (of om), enz. enz.
Dit is niet mijn tekst, maar dit zijn zaken/opmerkingen die ik links en rechts hoor.
Sinds de E-bike zo'n gigantische opmars aan het maken is, is de markt van de open tweewielers ingestort.
ACE in Winterswijk en de Ligfietsshop in Dronten verkopen bijna alleen nog maar Trikes. ACE verkoopt dan ook nog eens heel veel E-Trikes. Vooral aan Duitsers.
Ik denk zelf dat de ligfiets altijd een 'nichemarkt' zal blijven.
De E-bike heeft voor veel mensen namelijk alle voordelen die een ligfiets ook heeft, maar niet de nadelen.
Voordeel 1: Met minder moeite meer meters kunnen afleggen.
Voordeel 2: Minder bezweet aankomen en toch nog een redelijke snelheid halen.
Nadelen van de ligfiets: Laag, moeilijker om op te fietsen, je valt op (of om), enz. enz.
Dit is niet mijn tekst, maar dit zijn zaken/opmerkingen die ik links en rechts hoor.
Sinds de E-bike zo'n gigantische opmars aan het maken is, is de markt van de open tweewielers ingestort.
ACE in Winterswijk en de Ligfietsshop in Dronten verkopen bijna alleen nog maar Trikes. ACE verkoopt dan ook nog eens heel veel E-Trikes. Vooral aan Duitsers.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler