Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ligfietsers +1
#28
Mijn vrouw heeft zo'n tankstuur en ik vind het maar niks, hij stuur prima maar erg direct. Daarnaast mag ik graag mijn armen laten hangen door met mijn polsen op het stuur te leunen. Je stuurt dan automatisch meer vanuit je vingers.

En ja, Barney heeft natuurlijk gelijk hoewel ik het filmpje pas later zag dan dat het mij opviel  Big Grin
AkA Jeroen - Sinner Demon 2020. In plaats van de meeste kilometers, meet ik graag de onvolprezen PlezierFactor. 
Antwoord }
Bedankt door: Roepers , Willeke_IGKT , Hoekie , Rotorismo


Berichten in dit topic
Ligfietsers +1 - door Rotorismo - 23-Jan-2023, 11:48 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Frutsel - 23-Jan-2023, 02:58 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Lig-hen - 23-Jan-2023, 03:24 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Roepers - 23-Jan-2023, 04:08 PM
RE: Ligfietsers +1 - door 365cycle - 23-Jan-2023, 04:20 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Wim -de roetsende - 23-Jan-2023, 08:49 PM
RE: Ligfietsers +1 - door vdbeemd - 24-Jan-2023, 09:09 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Fietsbennie - 24-Jan-2023, 09:31 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Rotorismo - 24-Jan-2023, 08:36 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Willeke_IGKT - 24-Jan-2023, 11:26 PM
RE: Ligfietsers +1 - door 365cycle - 25-Jan-2023, 01:43 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Wim -de roetsende - 25-Jan-2023, 07:51 AM
RE: Ligfietsers +1 - door ZoefZoef - 25-Jan-2023, 08:25 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Roefie - 25-Jan-2023, 12:23 PM
RE: Ligfietsers +1 - door 365cycle - 25-Jan-2023, 02:27 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Roepers - 25-Jan-2023, 03:13 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Frutsel - 25-Jan-2023, 04:16 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Bacchus - 25-Jan-2023, 05:05 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Roefie - 25-Jan-2023, 04:35 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Jan van Ochten - 25-Jan-2023, 05:27 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Rotorismo - 25-Jan-2023, 11:24 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Lopopodium - 25-Jan-2023, 11:35 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Frutsel - 26-Jan-2023, 12:16 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Roepers - 26-Jan-2023, 08:56 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Frutsel - 26-Jan-2023, 01:04 PM
RE: Ligfietsers +1 - door 365cycle - 26-Jan-2023, 01:53 PM
RE: Ligfietsers +1 - door vdbeemd - 26-Jan-2023, 09:46 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Bacchus - 26-Jan-2023, 12:16 PM
RE: Ligfietsers +1 - door vdbeemd - 26-Jan-2023, 01:18 PM
RE: Ligfietsers +1 - door Rotorismo - 27-Jan-2023, 06:06 PM
RE: Ligfietsers +1 - door 365cycle - 28-Jan-2023, 02:44 AM
RE: Ligfietsers +1 - door Wim -de roetsende - 28-Jan-2023, 10:34 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM