Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rare frats: Driewieler uit de bocht
#18
(28-Jan-2023, 02:58 AM)365cycle schreef:
(27-Jan-2023, 03:46 PM)Niels van der Wal schreef: Ben benieuwd of ik ooit bekeurd zal worden vanwege het niet volgen van het fietspad en of deze boete rechtsgeldig is, aangezien het fysiek niet mogelijk is het fietspad te volgen.
Hoe breed is jouw driewieler, eventueel met lading?
Als dat meer dan 75cm is mag je de weg daar namelijk gewoon volgen, desnoods tot het eind, tenzij er een bord C14/C15 geblurd is.

www.magdatdingopdeweg.nl zie punt 4 Wink

Met mijn Quest kon dit; helaas is mijn DF smaller.
Ik wil wel weten of het mogelijk is verweer te voeren op het punt dat het fysiek onmogelijk is de voorgeschreven weg te volgen.

Niels, in de bocht, van der Wal
Antwoord }


Berichten in dit topic
Rare frats: Driewieler uit de bocht - door Roepers - 26-Jan-2023, 04:01 PM
RE: Rare frats: Driewieler uit de bocht - door TvWijk - 26-Jan-2023, 04:47 PM
RE: Rare frats: Driewieler uit de bocht - door Bacchus - 26-Jan-2023, 05:07 PM
RE: Rare frats: Driewieler uit de bocht - door 365cycle - 26-Jan-2023, 06:04 PM
RE: Rare frats: Driewieler uit de bocht - door Hoekie - 26-Jan-2023, 08:45 PM
RE: Rare frats: Driewieler uit de bocht - door 365cycle - 27-Jan-2023, 12:32 AM
RE: Rare frats: Driewieler uit de bocht - door Bacchus - 27-Jan-2023, 09:06 AM
RE: Rare frats: Driewieler uit de bocht - door ZoefZoef - 27-Jan-2023, 02:02 PM
RE: Rare frats: Driewieler uit de bocht - door Roepers - 27-Jan-2023, 10:04 AM
RE: Rare frats: Driewieler uit de bocht - door 365cycle - 28-Jan-2023, 02:58 AM
RE: Rare frats: Driewieler uit de bocht - door Niels van der Wal - 28-Jan-2023, 08:06 AM
RE: Rare frats: Driewieler uit de bocht - door Frutsel - 28-Jan-2023, 03:43 PM
RE: Rare frats: Driewieler uit de bocht - door Roepers - 27-Jan-2023, 01:46 PM
RE: Rare frats: Driewieler uit de bocht - door Bacchus - 28-Jan-2023, 04:49 PM
RE: Rare frats: Driewieler uit de bocht - door 365cycle - 29-Jan-2023, 11:59 AM
RE: Rare frats: Driewieler uit de bocht - door 365cycle - 29-Jan-2023, 06:18 PM
RE: Rare frats: Driewieler uit de bocht - door 365cycle - 30-Jan-2023, 01:11 AM
RE: Rare frats: Driewieler uit de bocht - door Jeroen S - 30-Jan-2023, 12:31 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM