Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Misleidende reclame?
#11
Willeke, heb je een link naar die reclame? Ik begin benieuwd te worden naar de precieze claim.
Optima Stinger | 2x Dries Baron
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Misleidende reclame? - door Willeke_IGKT - 10-Feb-2023, 11:16 AM
RE: Misleidende reclame? - door melle z - 10-Feb-2023, 11:23 AM
RE: Misleidende reclame? - door Bacchus - 10-Feb-2023, 11:34 AM
RE: Misleidende reclame? - door JanBurp - 10-Feb-2023, 11:46 AM
RE: Misleidende reclame? - door TimSch - 10-Feb-2023, 12:11 PM
RE: Misleidende reclame? - door Willeke_IGKT - 10-Feb-2023, 07:52 PM
RE: Misleidende reclame? - door 365cycle - 10-Feb-2023, 12:11 PM
RE: Misleidende reclame? - door Hoekie - 10-Feb-2023, 12:20 PM
RE: Misleidende reclame? - door pietandringa - 10-Feb-2023, 05:07 PM
RE: Misleidende reclame? - door voodoo - 10-Feb-2023, 07:49 PM
RE: Misleidende reclame? - door melle z - 10-Feb-2023, 07:55 PM
RE: Misleidende reclame? - door Willeke_IGKT - 10-Feb-2023, 08:35 PM
RE: Misleidende reclame? - door pietandringa - 10-Feb-2023, 08:18 PM
RE: Misleidende reclame? - door TimSch - 10-Feb-2023, 08:21 PM
RE: Misleidende reclame? - door melle z - 10-Feb-2023, 08:38 PM
RE: Misleidende reclame? - door Frutsel - 10-Feb-2023, 08:39 PM
RE: Misleidende reclame? - door Hoekie - 10-Feb-2023, 09:20 PM
RE: Misleidende reclame? - door pietandringa - 10-Feb-2023, 10:34 PM
RE: Misleidende reclame? - door Wim -de roetsende - 10-Feb-2023, 10:58 PM
RE: Misleidende reclame? - door ZoefZoef - 11-Feb-2023, 12:50 AM
RE: Misleidende reclame? - door Hoekie - 11-Feb-2023, 01:24 AM
RE: Misleidende reclame? - door TimSch - 11-Feb-2023, 08:33 AM
RE: Misleidende reclame? - door Hoekie - 11-Feb-2023, 12:02 PM
RE: Misleidende reclame? - door pietandringa - 11-Feb-2023, 12:11 PM
RE: Misleidende reclame? - door 365cycle - 12-Feb-2023, 12:24 AM
RE: Misleidende reclame? - door Hoekie - 11-Feb-2023, 12:34 PM
RE: Misleidende reclame? - door Bart Verbeek - 11-Feb-2023, 11:55 PM
RE: Misleidende reclame? - door Roepers - 12-Feb-2023, 12:01 AM
RE: Misleidende reclame? - door Niels van der Wal - 12-Feb-2023, 10:14 AM
RE: Misleidende reclame? - door melle z - 12-Feb-2023, 12:57 AM
RE: Misleidende reclame? - door 365cycle - 12-Feb-2023, 01:27 AM
RE: Misleidende reclame? - door Willeke_IGKT - 11-Mar-2023, 12:41 PM
RE: Misleidende reclame? - door 365cycle - 12-Mar-2023, 06:16 PM
RE: Misleidende reclame? - door =oNNo= - 11-Mar-2023, 01:27 PM
RE: Misleidende reclame? - door melle z - 11-Mar-2023, 02:17 PM
RE: Misleidende reclame? - door Tom Fekkes - 16-Mar-2023, 01:06 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Dat is makkelijk zat...Arend-Jan — 08:30 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich w...Status Quooh — 08:07 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ik kijk nu naar mijn...Status Quooh — 08:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich was...Willeke_IGKT — 08:04 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest z...melle z — 07:50 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest zou...ZoefZoef — 07:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snak juist naar e...ZoefZoef — 07:37 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen  :huh: :huh: :...Wim -de roetsende — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Terug naar blij.... ...Willeke_IGKT — 06:21 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mooi verhaal, leer...TrapGast — 05:17 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Die Hollowtech cups ...Jeroen S — 04:49 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Veruit de meeste Hol...melle z — 03:54 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Als ik de vraag goed...Martin van Mourik — 03:07 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer ...Niels van der Wal — 03:03 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer oo...LigfietsWilsum — 02:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik kan me niet heuge...Lopopodium — 01:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snap niet dat e...Wim -de roetsende — 01:29 PM