Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Misleidende reclame?
#16
Ik vind 1 been breken toch niet beter dan twee benen breken...
Het is misschien minder slecht, maar met beter verwacht ik toch echt dat het bovern de nullijn uitkomt, in plaats van minder ver in de min.

Maar het zal technisch gezien niet onjuist zijn, als je 'minder slecht dan het alternatief' als 'beter' betitelt.
Het is een beetje als de 'gezonde keuze' opschriften op voedselverpakkingen. Als er geen toegevoegde suiker inzit is het 'gezond'. Een pak zout is dus gezond.

Ik heb indertijd eens geklaagd over een reclame waar gieren als kwaadaardige dieren werden neergezet, en ooievaars als goed. Die klacht werd afgewezen, want bla bla bla. (Weet de beargumentatie echt niet meer). Als er nu 1 soort vogels sociaal en goed voor het milieu zijn dan zij het gieren, maar goed.

Dus reken er niet op dat er iets gedaan wordt met een klacht, tenzij het flagrante leugens zijn, of half nederland erover struikelt.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , 365cycle


Berichten in dit topic
Misleidende reclame? - door Willeke_IGKT - 10-Feb-2023, 11:16 AM
RE: Misleidende reclame? - door melle z - 10-Feb-2023, 11:23 AM
RE: Misleidende reclame? - door Bacchus - 10-Feb-2023, 11:34 AM
RE: Misleidende reclame? - door JanBurp - 10-Feb-2023, 11:46 AM
RE: Misleidende reclame? - door TimSch - 10-Feb-2023, 12:11 PM
RE: Misleidende reclame? - door Willeke_IGKT - 10-Feb-2023, 07:52 PM
RE: Misleidende reclame? - door 365cycle - 10-Feb-2023, 12:11 PM
RE: Misleidende reclame? - door Hoekie - 10-Feb-2023, 12:20 PM
RE: Misleidende reclame? - door pietandringa - 10-Feb-2023, 05:07 PM
RE: Misleidende reclame? - door voodoo - 10-Feb-2023, 07:49 PM
RE: Misleidende reclame? - door melle z - 10-Feb-2023, 07:55 PM
RE: Misleidende reclame? - door Willeke_IGKT - 10-Feb-2023, 08:35 PM
RE: Misleidende reclame? - door pietandringa - 10-Feb-2023, 08:18 PM
RE: Misleidende reclame? - door TimSch - 10-Feb-2023, 08:21 PM
RE: Misleidende reclame? - door melle z - 10-Feb-2023, 08:38 PM
RE: Misleidende reclame? - door Frutsel - 10-Feb-2023, 08:39 PM
RE: Misleidende reclame? - door Hoekie - 10-Feb-2023, 09:20 PM
RE: Misleidende reclame? - door pietandringa - 10-Feb-2023, 10:34 PM
RE: Misleidende reclame? - door Wim -de roetsende - 10-Feb-2023, 10:58 PM
RE: Misleidende reclame? - door ZoefZoef - 11-Feb-2023, 12:50 AM
RE: Misleidende reclame? - door Hoekie - 11-Feb-2023, 01:24 AM
RE: Misleidende reclame? - door TimSch - 11-Feb-2023, 08:33 AM
RE: Misleidende reclame? - door Hoekie - 11-Feb-2023, 12:02 PM
RE: Misleidende reclame? - door pietandringa - 11-Feb-2023, 12:11 PM
RE: Misleidende reclame? - door 365cycle - 12-Feb-2023, 12:24 AM
RE: Misleidende reclame? - door Hoekie - 11-Feb-2023, 12:34 PM
RE: Misleidende reclame? - door Bart Verbeek - 11-Feb-2023, 11:55 PM
RE: Misleidende reclame? - door Roepers - 12-Feb-2023, 12:01 AM
RE: Misleidende reclame? - door Niels van der Wal - 12-Feb-2023, 10:14 AM
RE: Misleidende reclame? - door melle z - 12-Feb-2023, 12:57 AM
RE: Misleidende reclame? - door 365cycle - 12-Feb-2023, 01:27 AM
RE: Misleidende reclame? - door Willeke_IGKT - 11-Mar-2023, 12:41 PM
RE: Misleidende reclame? - door 365cycle - 12-Mar-2023, 06:16 PM
RE: Misleidende reclame? - door =oNNo= - 11-Mar-2023, 01:27 PM
RE: Misleidende reclame? - door melle z - 11-Mar-2023, 02:17 PM
RE: Misleidende reclame? - door Tom Fekkes - 16-Mar-2023, 01:06 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Dat is makkelijk zat...Arend-Jan — 08:30 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich w...Status Quooh — 08:07 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ik kijk nu naar mijn...Status Quooh — 08:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich was...Willeke_IGKT — 08:04 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest z...melle z — 07:50 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest zou...ZoefZoef — 07:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snak juist naar e...ZoefZoef — 07:37 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen  :huh: :huh: :...Wim -de roetsende — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Terug naar blij.... ...Willeke_IGKT — 06:21 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mooi verhaal, leer...TrapGast — 05:17 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Die Hollowtech cups ...Jeroen S — 04:49 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Veruit de meeste Hol...melle z — 03:54 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Als ik de vraag goed...Martin van Mourik — 03:07 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer ...Niels van der Wal — 03:03 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer oo...LigfietsWilsum — 02:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik kan me niet heuge...Lopopodium — 01:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snap niet dat e...Wim -de roetsende — 01:29 PM