Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Misleidende reclame?
#18
Tja, de Ioniq 28 KWh EV is 1.400 kg, de gemiddelde brandstof auto zal niet echt veel lichter zijn. Een lichte EV met kleine accu zet echt wel zoden aan de dijk. En over reclame gesproken, ik rijd met deze banden: https://www.michelin.nl/auto/tyres/michelin-e-primacy-2 . Of het klopt? Weerleg het maar. Maar wat mij betreft genoeg hierover, het begint een beetje op een helm discussie te lijken. Het is nog niet verplicht in een EV te rijden als je auto rijdt Smile
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie


Berichten in dit topic
Misleidende reclame? - door Willeke_IGKT - 10-Feb-2023, 11:16 AM
RE: Misleidende reclame? - door melle z - 10-Feb-2023, 11:23 AM
RE: Misleidende reclame? - door Bacchus - 10-Feb-2023, 11:34 AM
RE: Misleidende reclame? - door JanBurp - 10-Feb-2023, 11:46 AM
RE: Misleidende reclame? - door TimSch - 10-Feb-2023, 12:11 PM
RE: Misleidende reclame? - door Willeke_IGKT - 10-Feb-2023, 07:52 PM
RE: Misleidende reclame? - door 365cycle - 10-Feb-2023, 12:11 PM
RE: Misleidende reclame? - door Hoekie - 10-Feb-2023, 12:20 PM
RE: Misleidende reclame? - door pietandringa - 10-Feb-2023, 05:07 PM
RE: Misleidende reclame? - door voodoo - 10-Feb-2023, 07:49 PM
RE: Misleidende reclame? - door melle z - 10-Feb-2023, 07:55 PM
RE: Misleidende reclame? - door Willeke_IGKT - 10-Feb-2023, 08:35 PM
RE: Misleidende reclame? - door pietandringa - 10-Feb-2023, 08:18 PM
RE: Misleidende reclame? - door TimSch - 10-Feb-2023, 08:21 PM
RE: Misleidende reclame? - door melle z - 10-Feb-2023, 08:38 PM
RE: Misleidende reclame? - door Frutsel - 10-Feb-2023, 08:39 PM
RE: Misleidende reclame? - door Hoekie - 10-Feb-2023, 09:20 PM
RE: Misleidende reclame? - door pietandringa - 10-Feb-2023, 10:34 PM
RE: Misleidende reclame? - door Wim -de roetsende - 10-Feb-2023, 10:58 PM
RE: Misleidende reclame? - door ZoefZoef - 11-Feb-2023, 12:50 AM
RE: Misleidende reclame? - door Hoekie - 11-Feb-2023, 01:24 AM
RE: Misleidende reclame? - door TimSch - 11-Feb-2023, 08:33 AM
RE: Misleidende reclame? - door Hoekie - 11-Feb-2023, 12:02 PM
RE: Misleidende reclame? - door pietandringa - 11-Feb-2023, 12:11 PM
RE: Misleidende reclame? - door 365cycle - 12-Feb-2023, 12:24 AM
RE: Misleidende reclame? - door Hoekie - 11-Feb-2023, 12:34 PM
RE: Misleidende reclame? - door Bart Verbeek - 11-Feb-2023, 11:55 PM
RE: Misleidende reclame? - door Roepers - 12-Feb-2023, 12:01 AM
RE: Misleidende reclame? - door Niels van der Wal - 12-Feb-2023, 10:14 AM
RE: Misleidende reclame? - door melle z - 12-Feb-2023, 12:57 AM
RE: Misleidende reclame? - door 365cycle - 12-Feb-2023, 01:27 AM
RE: Misleidende reclame? - door Willeke_IGKT - 11-Mar-2023, 12:41 PM
RE: Misleidende reclame? - door 365cycle - 12-Mar-2023, 06:16 PM
RE: Misleidende reclame? - door =oNNo= - 11-Mar-2023, 01:27 PM
RE: Misleidende reclame? - door melle z - 11-Mar-2023, 02:17 PM
RE: Misleidende reclame? - door Tom Fekkes - 16-Mar-2023, 01:06 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Dat is makkelijk zat...Arend-Jan — 08:30 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich w...Status Quooh — 08:07 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ik kijk nu naar mijn...Status Quooh — 08:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich was...Willeke_IGKT — 08:04 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest z...melle z — 07:50 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest zou...ZoefZoef — 07:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snak juist naar e...ZoefZoef — 07:37 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen  :huh: :huh: :...Wim -de roetsende — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Terug naar blij.... ...Willeke_IGKT — 06:21 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mooi verhaal, leer...TrapGast — 05:17 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Die Hollowtech cups ...Jeroen S — 04:49 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Veruit de meeste Hol...melle z — 03:54 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Als ik de vraag goed...Martin van Mourik — 03:07 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer ...Niels van der Wal — 03:03 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer oo...LigfietsWilsum — 02:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik kan me niet heuge...Lopopodium — 01:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snap niet dat e...Wim -de roetsende — 01:29 PM