Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Misleidende reclame?
#25
Of fossiel met de moderne 1.0 motoren en zo weinig mogelijk rijden.
Een Polo (maat Golf van vroeger) heeft t.o.v. een Ionic bijvoorbeeld de helft aan wegenbelasting.
Wederom gaat het niet per se om wat we rijden, een Ionic is een mooie bewuste keuze, maar om de misleiding.

Zelfs industrie waardes voor range zijn misleidend. Zo keek ik pas nog voor nieuwe werk + privé lease auto.
Dikke Berlingo XL. Alleen als EV verkrijgbaar. QV rijdt er zo in. Range folder: 300 km. Dealer: hou maar 200 aan.
Antwoord }
Bedankt door: pietandringa , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Misleidende reclame? - door Willeke_IGKT - 10-Feb-2023, 11:16 AM
RE: Misleidende reclame? - door melle z - 10-Feb-2023, 11:23 AM
RE: Misleidende reclame? - door Bacchus - 10-Feb-2023, 11:34 AM
RE: Misleidende reclame? - door JanBurp - 10-Feb-2023, 11:46 AM
RE: Misleidende reclame? - door TimSch - 10-Feb-2023, 12:11 PM
RE: Misleidende reclame? - door Willeke_IGKT - 10-Feb-2023, 07:52 PM
RE: Misleidende reclame? - door 365cycle - 10-Feb-2023, 12:11 PM
RE: Misleidende reclame? - door Hoekie - 10-Feb-2023, 12:20 PM
RE: Misleidende reclame? - door pietandringa - 10-Feb-2023, 05:07 PM
RE: Misleidende reclame? - door voodoo - 10-Feb-2023, 07:49 PM
RE: Misleidende reclame? - door melle z - 10-Feb-2023, 07:55 PM
RE: Misleidende reclame? - door Willeke_IGKT - 10-Feb-2023, 08:35 PM
RE: Misleidende reclame? - door pietandringa - 10-Feb-2023, 08:18 PM
RE: Misleidende reclame? - door TimSch - 10-Feb-2023, 08:21 PM
RE: Misleidende reclame? - door melle z - 10-Feb-2023, 08:38 PM
RE: Misleidende reclame? - door Frutsel - 10-Feb-2023, 08:39 PM
RE: Misleidende reclame? - door Hoekie - 10-Feb-2023, 09:20 PM
RE: Misleidende reclame? - door pietandringa - 10-Feb-2023, 10:34 PM
RE: Misleidende reclame? - door Wim -de roetsende - 10-Feb-2023, 10:58 PM
RE: Misleidende reclame? - door ZoefZoef - 11-Feb-2023, 12:50 AM
RE: Misleidende reclame? - door Hoekie - 11-Feb-2023, 01:24 AM
RE: Misleidende reclame? - door TimSch - 11-Feb-2023, 08:33 AM
RE: Misleidende reclame? - door Hoekie - 11-Feb-2023, 12:02 PM
RE: Misleidende reclame? - door pietandringa - 11-Feb-2023, 12:11 PM
RE: Misleidende reclame? - door 365cycle - 12-Feb-2023, 12:24 AM
RE: Misleidende reclame? - door Hoekie - 11-Feb-2023, 12:34 PM
RE: Misleidende reclame? - door Bart Verbeek - 11-Feb-2023, 11:55 PM
RE: Misleidende reclame? - door Roepers - 12-Feb-2023, 12:01 AM
RE: Misleidende reclame? - door Niels van der Wal - 12-Feb-2023, 10:14 AM
RE: Misleidende reclame? - door melle z - 12-Feb-2023, 12:57 AM
RE: Misleidende reclame? - door 365cycle - 12-Feb-2023, 01:27 AM
RE: Misleidende reclame? - door Willeke_IGKT - 11-Mar-2023, 12:41 PM
RE: Misleidende reclame? - door 365cycle - 12-Mar-2023, 06:16 PM
RE: Misleidende reclame? - door =oNNo= - 11-Mar-2023, 01:27 PM
RE: Misleidende reclame? - door melle z - 11-Mar-2023, 02:17 PM
RE: Misleidende reclame? - door Tom Fekkes - 16-Mar-2023, 01:06 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Andere trapas en crankstel monteren
Dat is makkelijk zat...Arend-Jan — 08:30 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich w...Status Quooh — 08:07 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ik kijk nu naar mijn...Status Quooh — 08:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
De regen op zich was...Willeke_IGKT — 08:04 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest z...melle z — 07:50 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Wat ik het meest zou...ZoefZoef — 07:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snak juist naar e...ZoefZoef — 07:37 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen  :huh: :huh: :...Wim -de roetsende — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Terug naar blij.... ...Willeke_IGKT — 06:21 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mooi verhaal, leer...TrapGast — 05:17 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Die Hollowtech cups ...Jeroen S — 04:49 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Veruit de meeste Hol...melle z — 03:54 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Als ik de vraag goed...Martin van Mourik — 03:07 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer ...Niels van der Wal — 03:03 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer oo...LigfietsWilsum — 02:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik kan me niet heuge...Lopopodium — 01:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snap niet dat e...Wim -de roetsende — 01:29 PM