Peiling: Stalen of aluminium frame voor trike?
Staal (ChroMo)
80.00%
4 80.00%
Aluminium
20.00%
1 20.00%
Totaal aantal stemmen: 5 100%
* U hebt op deze optie gestemd. [Resultaten weergeven]

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trike kriebels
#21
Hoi Erik,

Je hebt me gewoon aangestoken met de trike kriebels. Ik kreeg van iemand een mailtje met een aanbod van een trike. En het lijkt erop dat als ik het een fijne fiets vind ik hem ook nog ga kopen ook! Het verder geen trike ervaring dus geen idee dat voor een trike beter is, staal of alu. Mijn binneframe en achterbrug van de velomobiel is wel van alu. En dat rijdt prima. Op de racefiets vind ik aluminium ook erg fijn rijden. Het is gewoon wat je gewend bent of zelf fijn vind denk ik ook.

Groeten,

Roef
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Trike kriebels - door ErikvanD - 13-Dec-2017, 10:00 AM
RE: Trike kriebels - door Lopopodium - 13-Dec-2017, 03:10 PM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 13-Dec-2017, 03:16 PM
RE: Trike kriebels - door Lopopodium - 13-Dec-2017, 04:13 PM
RE: Trike kriebels - door Bert_Rijssen - 13-Dec-2017, 08:22 PM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 13-Dec-2017, 04:42 PM
RE: Trike kriebels - door Roef Veerman - 13-Dec-2017, 08:59 PM
RE: Trike kriebels - door tegenligger - 13-Dec-2017, 10:15 PM
RE: Trike kriebels - door Frank - 14-Dec-2017, 04:43 PM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 16-Dec-2017, 05:42 PM
RE: Trike kriebels - door Roepers - 16-Dec-2017, 06:00 PM
RE: Trike kriebels - door emgaron - 16-Dec-2017, 08:04 PM
RE: Trike kriebels - door Frank - 17-Dec-2017, 08:04 AM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 17-Dec-2017, 08:49 AM
RE: Trike kriebels - door Wim -de roetsende - 22-Dec-2017, 04:02 PM
RE: Trike kriebels - door Frank - 24-Dec-2017, 07:33 AM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 18-Dec-2017, 12:30 PM
RE: Trike kriebels - door Roepers - 18-Dec-2017, 08:36 PM
RE: Trike kriebels - door Wim -de roetsende - 18-Dec-2017, 08:30 PM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 18-Dec-2017, 08:48 PM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 22-Dec-2017, 02:26 PM
RE: Trike kriebels - door Lopopodium - 22-Dec-2017, 02:31 PM
RE: Trike kriebels - door Roef Veerman - 22-Dec-2017, 02:36 PM
RE: Trike kriebels - door PietV* - 22-Dec-2017, 03:17 PM
RE: Trike kriebels - door Roef Veerman - 22-Dec-2017, 04:05 PM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 26-Dec-2017, 04:37 PM
RE: Trike kriebels - door Lopopodium - 26-Dec-2017, 06:45 PM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 26-Dec-2017, 07:11 PM
RE: Trike kriebels - door Lopopodium - 27-Dec-2017, 08:51 PM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 11-Jan-2018, 11:37 AM
RE: Trike kriebels - door Frank - 11-Jan-2018, 11:55 AM
RE: Trike kriebels - door Slak66 - 09-Jun-2018, 11:31 PM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 10-Jun-2018, 12:26 PM
RE: Trike kriebels - door MarkNieuw - 30-Dec-2018, 11:55 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Uit ervaring kan ik ...Gideonaut — 12:30 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Heel lang geleden he...Jeroen S — 12:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Op het werk is de ko...Jeroen S — 11:51 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de fra...liggende daan — 11:42 PM
Marco's ligfietstochten
Ook mijn laatste ont...Roepers — 09:10 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaa...Hoekie — 08:58 PM
Banden, banden en nog eens banden
Lek vandaag op weg...Arend-Jan — 08:14 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Hoekie — 07:40 PM
Medeliggers onderweg
Even advocaat van de...365cycle — 06:36 PM
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM