Peiling: Stalen of aluminium frame voor trike?
Staal (ChroMo)
80.00%
4 80.00%
Aluminium
20.00%
1 20.00%
Totaal aantal stemmen: 5 100%
* U hebt op deze optie gestemd. [Resultaten weergeven]

Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trike kriebels
#28
Dat is iets wat ik serieus overwogen heb. Ik heb ernaar gezocht maar ik vind erg weinig info over trikes met grotere wielen dan 20 inch. Ze zijn er wel maar niet veel. En ik vind 20 inch ook mooier. Grote wielen vind ik niet zo mooi. Maar die zijn wel comfortabel. Daarom heb ik als compromis achter 24 inch gekozen. Toch wat groter dan 20 inch maar weer niet zo groot als 26 inch.

Tot slot denk ik dat de draaicircel met 24 inch ook wel toe zal nemen en die was nu al aan de ruime kant...
Maar je hebt zeker gelijk wat betreft de binnenbanden en het comfort. Daarom heb ik het idee ook nog niet 100% terzijde geschoven...
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Trike kriebels - door ErikvanD - 13-Dec-2017, 10:00 AM
RE: Trike kriebels - door Lopopodium - 13-Dec-2017, 03:10 PM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 13-Dec-2017, 03:16 PM
RE: Trike kriebels - door Lopopodium - 13-Dec-2017, 04:13 PM
RE: Trike kriebels - door Bert_Rijssen - 13-Dec-2017, 08:22 PM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 13-Dec-2017, 04:42 PM
RE: Trike kriebels - door Roef Veerman - 13-Dec-2017, 08:59 PM
RE: Trike kriebels - door tegenligger - 13-Dec-2017, 10:15 PM
RE: Trike kriebels - door Frank - 14-Dec-2017, 04:43 PM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 16-Dec-2017, 05:42 PM
RE: Trike kriebels - door Roepers - 16-Dec-2017, 06:00 PM
RE: Trike kriebels - door emgaron - 16-Dec-2017, 08:04 PM
RE: Trike kriebels - door Frank - 17-Dec-2017, 08:04 AM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 17-Dec-2017, 08:49 AM
RE: Trike kriebels - door Wim -de roetsende - 22-Dec-2017, 04:02 PM
RE: Trike kriebels - door Frank - 24-Dec-2017, 07:33 AM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 18-Dec-2017, 12:30 PM
RE: Trike kriebels - door Roepers - 18-Dec-2017, 08:36 PM
RE: Trike kriebels - door Wim -de roetsende - 18-Dec-2017, 08:30 PM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 18-Dec-2017, 08:48 PM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 22-Dec-2017, 02:26 PM
RE: Trike kriebels - door Lopopodium - 22-Dec-2017, 02:31 PM
RE: Trike kriebels - door Roef Veerman - 22-Dec-2017, 02:36 PM
RE: Trike kriebels - door PietV* - 22-Dec-2017, 03:17 PM
RE: Trike kriebels - door Roef Veerman - 22-Dec-2017, 04:05 PM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 26-Dec-2017, 04:37 PM
RE: Trike kriebels - door Lopopodium - 26-Dec-2017, 06:45 PM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 26-Dec-2017, 07:11 PM
RE: Trike kriebels - door Lopopodium - 27-Dec-2017, 08:51 PM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 11-Jan-2018, 11:37 AM
RE: Trike kriebels - door Frank - 11-Jan-2018, 11:55 AM
RE: Trike kriebels - door Slak66 - 09-Jun-2018, 11:31 PM
RE: Trike kriebels - door ErikvanD - 10-Jun-2018, 12:26 PM
RE: Trike kriebels - door MarkNieuw - 30-Dec-2018, 11:55 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Uit ervaring kan ik ...Gideonaut — 12:30 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Heel lang geleden he...Jeroen S — 12:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Op het werk is de ko...Jeroen S — 11:51 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de fra...liggende daan — 11:42 PM
Marco's ligfietstochten
Ook mijn laatste ont...Roepers — 09:10 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaa...Hoekie — 08:58 PM
Banden, banden en nog eens banden
Lek vandaag op weg...Arend-Jan — 08:14 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Hoekie — 07:40 PM
Medeliggers onderweg
Even advocaat van de...365cycle — 06:36 PM
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM