23-Mar-2023, 09:06 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-Mar-2023, 09:07 AM door Roepers.)
Wanneer zouden de laatste postcodeloterijfietsen zijn uitgereikt? Ik kwam erachter dat ze vanaf 2009 werden uitgereikt. Vorig jaar zijn er nog fietsen uitgereikt dus geen wonder dat je ze nog tegenkomt. De Kronans zijn van een decennium eerder en klaarblijkelijk van slechte kwaliteit waardoor ze even snel van het straatbeeld verdwenen als ze waren verschenen.
Maar, als ik het mij goed herinner, zijn het wel trendsetters geweest voor de fietsen met een bak of krat voorop. Die kom je nog steeds tegen, zij het andere merken en ook nog steeds zijn er ongeëlektrificeerde exemplaren. Het lijken mij echte windvangers en hier in het buitengebied echt lastig. Meer voor in de stad zou ik denken.
Groet,
Marco
Maar, als ik het mij goed herinner, zijn het wel trendsetters geweest voor de fietsen met een bak of krat voorop. Die kom je nog steeds tegen, zij het andere merken en ook nog steeds zijn er ongeëlektrificeerde exemplaren. Het lijken mij echte windvangers en hier in het buitengebied echt lastig. Meer voor in de stad zou ik denken.
Groet,
Marco