28-Mar-2023, 09:13 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-Mar-2023, 12:25 PM door Willeke_IGKT.)
Ik kijk al jaren nauwelijks naar de Nederlandse zenders, meestal BBC, soms herhalingen van Engelse programma's op een Nederlandstalige zender.
Tot de BBC ook zonder kabel tv verkrijgbaar was deed ik het zonder TV en dat heb ik heel wat jaren vol gehouden.
Ik zou de Iplayer willen, de Engelse versie van alleen de programma's van de zender bekijken, maar helaas is die alleen voor dat Britten. Dus neem ik veel op. Want de programma's die ik wil zien worden natuurlijk tegelijk uitgezonden, of als ik al slaap.
Tot de BBC ook zonder kabel tv verkrijgbaar was deed ik het zonder TV en dat heb ik heel wat jaren vol gehouden.
Ik zou de Iplayer willen, de Engelse versie van alleen de programma's van de zender bekijken, maar helaas is die alleen voor dat Britten. Dus neem ik veel op. Want de programma's die ik wil zien worden natuurlijk tegelijk uitgezonden, of als ik al slaap.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)