19-Apr-2023, 10:16 AM
Ik werd laatst beschuldigd aangesproken door een renner, "Goed dat ik je nu spreek, de laatste keer reed je mijn been eraf, ik ben blij dat ik hem nog heb."
Nu rij ik wel een VM maar niet snel en zeker niet vlak langs mensen. Bovendien was ik al een jaar niet in de buurt van Almere geweest, waar meneer mij aansprak.
Uitgelegd dat ik het niet geweest kon zijn, zonder zelfs maar de locatie te noemen. "Zijn er dan meer van die karretjes?"
Voor meneer verder ging met rennen gingen zijn muziek oordopjes weer in.
Waarschijnlijk had hij de waarschuwing de vorige keer niet gehoord, denk ik dan maar.
Overigens geen littekens op dat been, dus ik denk dat de 'wond' tussen de oren gezeten heeft.
Nu rij ik wel een VM maar niet snel en zeker niet vlak langs mensen. Bovendien was ik al een jaar niet in de buurt van Almere geweest, waar meneer mij aansprak.
Uitgelegd dat ik het niet geweest kon zijn, zonder zelfs maar de locatie te noemen. "Zijn er dan meer van die karretjes?"
Voor meneer verder ging met rennen gingen zijn muziek oordopjes weer in.
Waarschijnlijk had hij de waarschuwing de vorige keer niet gehoord, denk ik dan maar.
Overigens geen littekens op dat been, dus ik denk dat de 'wond' tussen de oren gezeten heeft.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)