03-May-2023, 02:23 PM
Even een berekening n.a.v. een opmerking van Piet Andringa in het Bülk-topic.
Op www.mission-milan.de staan wat gegevens over de stroomlijn van de Milan (GT Mk2) en Milan SL.
Deze heb ik - ondanks het feit dat ze mijns inziens wat aan de optimismische kant zijn - klakkeloos overgenomen, en gebruikt voor een berekening van de luchtweerstand, met dezelfde fictieve rijder en gewicht, maar op een windstille dag en op een dag met 6 bft. tegenwind:
Deze vergelijkingsdata hoort hier thuis, ik refereer er vanuit dat andere topic weer even naar
Op www.mission-milan.de staan wat gegevens over de stroomlijn van de Milan (GT Mk2) en Milan SL.
Deze heb ik - ondanks het feit dat ze mijns inziens wat aan de optimismische kant zijn - klakkeloos overgenomen, en gebruikt voor een berekening van de luchtweerstand, met dezelfde fictieve rijder en gewicht, maar op een windstille dag en op een dag met 6 bft. tegenwind:
Deze vergelijkingsdata hoort hier thuis, ik refereer er vanuit dat andere topic weer even naar