05-May-2023, 03:21 PM
Van mijn titanium bandje van de Fenix schoot een pinnetje eruit waardoor hij niet meer vast om mijn pols zat. Na simpele berichten wisseling heeft Garmin vervang schakeltjes verzonden. Zag een foto van wat ze zouden verzenden liet weten nou het kan wel via brievenbus pakketje. En ze konden me niks beloven en zie hier : volgens mij hadden ze het gisteren pas op de post gedaan.
Heb trouwens twee tinanium bandjes , kabeltjes etc. De Fenix was onder garantie om geruimd voor een nieuw exemplaar in doos. Alleen het klokje is terug gestuurd. En dus sturen ze een nieuwe in garantie met titanium bandje wegens geen tweedehandse op voorraad. En de oorspronkelijke was ook met titanium bandje en dus ook de nieuwe. Eerlijk is eerlijk ik verwachtte een nieuwe met alleen het standaard zwarte titanium bandje en niet de luxe verpakking waar een nieuwe titanium bandje bij zat boven op het zwarte siliconen bandje. Hoe dan ook ik ben tevreden over Garmins service .
Heb trouwens twee tinanium bandjes , kabeltjes etc. De Fenix was onder garantie om geruimd voor een nieuw exemplaar in doos. Alleen het klokje is terug gestuurd. En dus sturen ze een nieuwe in garantie met titanium bandje wegens geen tweedehandse op voorraad. En de oorspronkelijke was ook met titanium bandje en dus ook de nieuwe. Eerlijk is eerlijk ik verwachtte een nieuwe met alleen het standaard zwarte titanium bandje en niet de luxe verpakking waar een nieuwe titanium bandje bij zat boven op het zwarte siliconen bandje. Hoe dan ook ik ben tevreden over Garmins service .
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.