15-Jan-2018, 08:43 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 15-Jan-2018, 08:43 PM door ErikvanD.)
Net even een snelle inventarisatie gedaan van wat er in de doos zat. Zie onder. Voor zover ik kan zien ontbreken er twee klemmen om de stuurbuizen mee aan de voorwielophanging vast te maken. De rest lijkt compleet te zijn en kwam prima verpakt en onbeschadigd aan
Het frame van het zitje. Erg zwaar uitgevoerd, ben daar niet kapot van (wist ik van tevoren overigens). Zou best weleens kunnen dat ik daar t.z.t. een alternatief voor zoek.
De zitting, het kussen en de hoes van het zitje. Ben benieuwd hoe het het allemaal gemonteerd uitziet. Ze hebben wel de naam erg lekker te zitten.
De kettingrol en -buizen. De rol draait nu niet soepel, moet ik nog even naar kijken.
Ben zo blij dat ik voor het blauwe frame ben gegaan, prachtige kleur
Zat allemaal prima verpakt!
Wordt vervolgd in volgend bericht vanwege beperking op 10 afbeeldingen per bericht...
Neusbuis (zonder derailleursteun dus) en stuurstang.
De stuurbuizen (nog verpakt in Vietnamese kranten ) en allerlei bevestigingsmateriaal.
De voornaven en de bijbehorende assen.
De voorwielophanging.
De remmen heb ik intussen ook binnen en de achternaaf en voorvelgen zijn onderweg. Dus binnenkort kan ik aan de gang . Wordt vervolgd dus!
Het frame van het zitje. Erg zwaar uitgevoerd, ben daar niet kapot van (wist ik van tevoren overigens). Zou best weleens kunnen dat ik daar t.z.t. een alternatief voor zoek.
De zitting, het kussen en de hoes van het zitje. Ben benieuwd hoe het het allemaal gemonteerd uitziet. Ze hebben wel de naam erg lekker te zitten.
De kettingrol en -buizen. De rol draait nu niet soepel, moet ik nog even naar kijken.
Ben zo blij dat ik voor het blauwe frame ben gegaan, prachtige kleur
Zat allemaal prima verpakt!
Wordt vervolgd in volgend bericht vanwege beperking op 10 afbeeldingen per bericht...
Neusbuis (zonder derailleursteun dus) en stuurstang.
De stuurbuizen (nog verpakt in Vietnamese kranten ) en allerlei bevestigingsmateriaal.
De voornaven en de bijbehorende assen.
De voorwielophanging.
De remmen heb ik intussen ook binnen en de achternaaf en voorvelgen zijn onderweg. Dus binnenkort kan ik aan de gang . Wordt vervolgd dus!