Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welke kettingbladen en waarom?
#15
Ik las ergens het advies van 11-32 in combinatie met Mountain Schlumpf. Kunnen jullie dit beamen. Voor dacht ik aan 70 tanden voor de QV die het nog niet zou weten. En ik wil er misschien ook ooit de Cauberg mee op kunnen fietsen. Vandaag voor het eerst helemaal van onder tot aan Landal aan een stuk door hardgelopen naar boven. Dus dit wil ik ook graag per Velomobiel kunnen Big Grin
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , twilwel , 365cycle


Berichten in dit topic
Welke kettingbladen en waarom? - door Wim -de roetsende - 19-Mar-2023, 08:02 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door 365cycle - 19-Mar-2023, 09:02 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door TimSch - 19-Mar-2023, 10:43 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Bart Verbeek - 20-Mar-2023, 01:28 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door 365cycle - 20-Mar-2023, 01:39 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Bart Verbeek - 20-Mar-2023, 01:40 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door sjefke - 20-Mar-2023, 09:38 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Bart Verbeek - 20-Mar-2023, 09:43 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door sjefke - 20-Mar-2023, 09:53 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Theo Mol - 20-Mar-2023, 10:17 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door 365cycle - 20-Mar-2023, 12:56 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Jeroen S - 23-May-2023, 08:35 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door twilwel - 25-May-2023, 05:47 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door ThijsR - 25-May-2023, 07:57 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Hardloper - 26-May-2023, 11:55 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door twilwel - 26-May-2023, 01:35 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door 365cycle - 26-May-2023, 02:49 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door twilwel - 26-May-2023, 11:57 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door ThijsR - 26-May-2023, 03:19 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Hardloper - 26-May-2023, 04:42 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door twilwel - 26-May-2023, 06:54 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door 365cycle - 26-May-2023, 06:56 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Hardloper - 26-May-2023, 07:42 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door 365cycle - 26-May-2023, 07:46 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door datakneder - 26-May-2023, 08:32 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door TheodeG - 26-May-2023, 08:58 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Hardloper - 26-May-2023, 10:07 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door TheodeG - 26-May-2023, 10:20 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Jeroen S - 27-May-2023, 11:53 AM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Hardloper - 27-May-2023, 01:41 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door 365cycle - 27-May-2023, 04:39 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Tegelfanaat - 04-Jun-2023, 09:07 PM
RE: Welke kettingbladen en waarom? - door Hardloper - 04-Jun-2023, 09:44 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk ee...Willeke_IGKT — 07:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM