29-May-2023, 09:21 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-May-2023, 10:46 AM door sykkel.
Edit Reason: typo
)
Je hebt wel gelijk datakneder, echter je hebt dan wel aandrijving op alle wielen. Met de aandrijving achter is de tractie van de band de grens.
En helaas Willem de Roetsende, ik wil gewoon een legaal 250W motortje. Kan natuurlijk wel een 3 loodaccu's bovenop de voorvork zetten.
Ik verwacht wel een ander effect van voorwielaandrijving.
Als het voorwiel aangedreven wordt dan zal de neus de bocht worden omgetrokken.
Afhankelijk van de rijstijl is te merken dat de 3 wieler onderstuurd is. Met de motor in het voorwiel wordt dat opgeheven of gaat zelfs over naar iets overstuur.
Dat went wel.
Echter de bedoeling is dat de hulp niet continue gebruikt wordt. Dat betekent dus dat het stuurgedrag steeds wisselt van over- naar onderstuur.
En helaas Willem de Roetsende, ik wil gewoon een legaal 250W motortje. Kan natuurlijk wel een 3 loodaccu's bovenop de voorvork zetten.
Ik verwacht wel een ander effect van voorwielaandrijving.
Als het voorwiel aangedreven wordt dan zal de neus de bocht worden omgetrokken.
Afhankelijk van de rijstijl is te merken dat de 3 wieler onderstuurd is. Met de motor in het voorwiel wordt dat opgeheven of gaat zelfs over naar iets overstuur.
Dat went wel.
Echter de bedoeling is dat de hulp niet continue gebruikt wordt. Dat betekent dus dat het stuurgedrag steeds wisselt van over- naar onderstuur.