Als je zelf wilt knutselen; losse accu en Cyo Premium E of inderdaad die 150-lux IQ-X E (7,5W). Achterlicht kun je dan meteen op dezelfde accu zetten. De Cyo Premium E heeft een 6V uitgang voor een achterlicht, de IQ-X E niet, maar B&M heeft ook achterlichten voor hogere voltages, zoals de View E, die slikken 5-15V.
Als je het dan helemaal goed doet, maak je het meteen compatible voor je toekomstige VM zodat je accu's op beiden kunt gebruiken
Die IQ-X E heeft een levertijd die elke maand een maand opschuift... heb jij hem ergens besteld of wacht je totdat er voorraad is?
Van de afgelopen vijf maanden is het ding 1 dag op voorraad geweest ofzo...
Overigens is de Cyo Premium E ook slecht leverbaar.
Ik twijfel een beetje tussen een extra Cyo (ook al een keer besteld, maar toen de verkeerde geleverd gekregen) en een IQ-X E als vervanger. Maar ik wil de Mango laten voldoen aan de regel dat je als 2-voorwielig voertuig 2 koplampen moet hebben.
EDIT: Ah %$!!! De Duitsers geven nu April op voor de IQ-X E...
Als je het dan helemaal goed doet, maak je het meteen compatible voor je toekomstige VM zodat je accu's op beiden kunt gebruiken
(06-Feb-2018, 11:42 PM)Wim -de roetsende schreef: De DF heeft standaard als koplamp de B&M Cyo 80 lux. Ik ben aan het wachten op de IQ-X 150 lux.
Dan heb ik naast de spiegels nog 2x die Lezyne van hierboven, maar dan de 1100XL-versie. Die staan echter in de 450-stand. Hoef ik ze niet zo vaak op te laden en als het echt nodig is, dan kunnen ze feller.
Zie hier: https://roeifietsen.blogspot.nl/2017/12/...anden.html
Die IQ-X E heeft een levertijd die elke maand een maand opschuift... heb jij hem ergens besteld of wacht je totdat er voorraad is?
Van de afgelopen vijf maanden is het ding 1 dag op voorraad geweest ofzo...
Overigens is de Cyo Premium E ook slecht leverbaar.
Ik twijfel een beetje tussen een extra Cyo (ook al een keer besteld, maar toen de verkeerde geleverd gekregen) en een IQ-X E als vervanger. Maar ik wil de Mango laten voldoen aan de regel dat je als 2-voorwielig voertuig 2 koplampen moet hebben.
EDIT: Ah %$!!! De Duitsers geven nu April op voor de IQ-X E...