Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fraaie DF op marktplaats
#13
(19-Jun-2023, 11:26 PM)Frutsel schreef: Ik vind tankbesturing ook wel OK. Het voelt directer en je ligt niet met dat stuurtje op je buik.
Maar goed, intussen heb ik veel meer kilometers met tiller besturing gereden dan met tankbesturing, dus misschien valt het me nu wel tegen.
Tijd voor de Milan-methode. Kabeltje (of dyneema koordje) van je bottom bracket klem naar het stuurtje, kan je je armen erop rusten.
Ik mis het ook wanneer ik in de DF rijd, na een uurtje wordt het wel irritant. Maar meestal ga ik daar gelukkig niet zo heel ver mee.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 19-Jun-2023, 09:44 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Hardloper - 19-Jun-2023, 10:16 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door datakneder - 19-Jun-2023, 10:58 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Wim -de roetsende - 19-Jun-2023, 07:55 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 19-Jun-2023, 09:05 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Frutsel - 19-Jun-2023, 09:47 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door ZoefZoef - 19-Jun-2023, 09:50 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Frutsel - 19-Jun-2023, 11:26 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 20-Jun-2023, 12:43 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 19-Jun-2023, 04:47 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Frutsel - 19-Jun-2023, 05:04 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Hardloper - 19-Jun-2023, 09:54 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Wim -de roetsende - 19-Jun-2023, 10:11 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door datakneder - 20-Jun-2023, 12:51 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Wim -de roetsende - 20-Jun-2023, 06:19 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door datakneder - 20-Jun-2023, 09:39 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 20-Jun-2023, 10:04 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door datakneder - 20-Jun-2023, 10:30 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door ZoefZoef - 20-Jun-2023, 10:44 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 20-Jun-2023, 10:51 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Roepers - 20-Jun-2023, 07:47 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Willeke_IGKT - 20-Jun-2023, 10:16 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Hardloper - 20-Jun-2023, 11:09 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Frutsel - 20-Jun-2023, 11:47 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Wim -de roetsende - 20-Jun-2023, 07:30 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Hardloper - 20-Jun-2023, 07:46 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door ThijsR - 20-Jun-2023, 07:53 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Wim -de roetsende - 20-Jun-2023, 08:14 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Jeroen S - 20-Jun-2023, 09:03 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Hardloper - 20-Jun-2023, 09:13 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door ZoefZoef - 20-Jun-2023, 10:53 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 20-Jun-2023, 11:47 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door ZoefZoef - 21-Jun-2023, 12:10 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 21-Jun-2023, 01:54 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Hoekie - 21-Jun-2023, 02:44 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 21-Jun-2023, 03:35 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Check die fiets gewo...ZoefZoef — 02:35 PM
wat ze zeggen
Ik kreeg vandaag van...Willeke_IGKT — 12:57 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesproken...datakneder — 12:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
.. het echt lekker w...datakneder — 12:29 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg be...EnriceV82 — 12:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Als je lang bent, zo...Lopopodium — 11:52 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraar...EnriceV82 — 11:03 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraard ...Lopopodium — 10:55 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Welkom op het forum!...Roepers — 09:42 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb hier in de sc...datakneder — 09:26 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Hoi beste ligfietser...EnriceV82 — 09:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM