Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fraaie DF op marktplaats
#20
(20-Jun-2023, 07:47 AM)Roepers schreef: Tiller is trouwens gewoon een helmstok. We kunnen het ook gewoon vertalen in het Nederlands i.p.v. de Engelse terminologie te gebruiken.

Groet,

Marco

Er zijn nu eenmaal leenwoorden die ingeburgerd zijn geraakt in een bepaalde context. Krampachtig een nederlandse vertaling gebruiken zorgt daar alleen voor meer verwarring. ('Flodderschijfje' zoals onze zuiderburen een floppydisk probeerden te noemen dringt zich op...)

Daarnaast werkt een helmstok anders dan de stokbesturing in een VM. Het bovenstuur van mijn Baron doet eerder denken aan een helmstok: Duw het stuur naar links om rechtsaf te slaan...
Antwoord }
Bedankt door: datakneder , Hoekie , Willeke_IGKT , 365cycle


Berichten in dit topic
Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 19-Jun-2023, 09:44 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Hardloper - 19-Jun-2023, 10:16 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door datakneder - 19-Jun-2023, 10:58 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Wim -de roetsende - 19-Jun-2023, 07:55 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 19-Jun-2023, 09:05 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Frutsel - 19-Jun-2023, 09:47 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door ZoefZoef - 19-Jun-2023, 09:50 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Frutsel - 19-Jun-2023, 11:26 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 20-Jun-2023, 12:43 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 19-Jun-2023, 04:47 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Frutsel - 19-Jun-2023, 05:04 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Hardloper - 19-Jun-2023, 09:54 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Wim -de roetsende - 19-Jun-2023, 10:11 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door datakneder - 20-Jun-2023, 12:51 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Wim -de roetsende - 20-Jun-2023, 06:19 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door datakneder - 20-Jun-2023, 09:39 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 20-Jun-2023, 10:04 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door datakneder - 20-Jun-2023, 10:30 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door ZoefZoef - 20-Jun-2023, 10:44 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 20-Jun-2023, 10:51 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Roepers - 20-Jun-2023, 07:47 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Willeke_IGKT - 20-Jun-2023, 10:16 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Hardloper - 20-Jun-2023, 11:09 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Frutsel - 20-Jun-2023, 11:47 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Wim -de roetsende - 20-Jun-2023, 07:30 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Hardloper - 20-Jun-2023, 07:46 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door ThijsR - 20-Jun-2023, 07:53 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Wim -de roetsende - 20-Jun-2023, 08:14 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Jeroen S - 20-Jun-2023, 09:03 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Hardloper - 20-Jun-2023, 09:13 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door ZoefZoef - 20-Jun-2023, 10:53 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 20-Jun-2023, 11:47 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door ZoefZoef - 21-Jun-2023, 12:10 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 21-Jun-2023, 01:54 AM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door Hoekie - 21-Jun-2023, 02:44 PM
RE: Fraaie DF op marktplaats - door 365cycle - 21-Jun-2023, 03:35 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gideonaut, die brede...Jeroen S — 04:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Check die fiets gewo...ZoefZoef — 02:35 PM
wat ze zeggen
Ik kreeg vandaag van...Willeke_IGKT — 12:57 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesproken...datakneder — 12:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
.. het echt lekker w...datakneder — 12:29 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg be...EnriceV82 — 12:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Als je lang bent, zo...Lopopodium — 11:52 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraar...EnriceV82 — 11:03 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraard ...Lopopodium — 10:55 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Welkom op het forum!...Roepers — 09:42 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb hier in de sc...datakneder — 09:26 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Hoi beste ligfietser...EnriceV82 — 09:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM