26-Jun-2023, 10:32 AM
Ik fiets het hele jaar door in korte (loop)broek, ik heb kwa fietsen echt 'n hekel aan lange broeken (dat gevoel van de stof in de plooi aan de binnenkant van je knie, yuk!). Alleen als ik in de winter een onweerstaanbare drang voel om toch eens een tochtje met de trike te maken, gaat er een lange loopbroek over (maar die ritjes zijn dan meestal niet zo lang).
Heb ook 'n hekel aan een natte rug, tijdens het fietsen, daarom heb ik zowel in mijn QV als op m' n andere liggers een gaaszit, dat scheelt 'n pak. Gisteren nog een tochtje van 120km gereden met de Raptobike en dat was zelfs bij deze temperaturen best aangenaam.
Heb ook 'n hekel aan een natte rug, tijdens het fietsen, daarom heb ik zowel in mijn QV als op m' n andere liggers een gaaszit, dat scheelt 'n pak. Gisteren nog een tochtje van 120km gereden met de Raptobike en dat was zelfs bij deze temperaturen best aangenaam.
Rans Stratus XP - Raptobike Lowracer - Rans Zenetik Pro - Rans Alterra 29 - Quattrovelo #66 - Hase Kettwiesel (2020) - Azub Tricon 26 (2023)