28-Jun-2023, 06:31 AM
Juist, maar voor @Hardloper is het misschien wel handig om te weten dat deze getallen ver boven het landelijk gemiddelde uitsteken van een vm-rijder.
Bij een afwisselende route is al heel netjes als een gemiddelde vm-rijder 30km/u haalt én velen moeten daar al heel flink hun best voor doen.
Op mijn ww-route van 15km met 5 verkeerslichten, 3 grote rotondes, een paar flink scherpe bochten in een smal fietspad, 2 kruisende voorrangswegen moet ik al heel erg mijn best doen om een echt gemiddelde te halen van 30km/u.
Mijn meting gaat altijd al in bij 0,1km/u en niet pas boven de 15km/u zoals sommigen dat hebben ingesteld, want dan kan ik ook een hoog gemiddelde halen.
Ik ken ook mensen die de meting pas aanzetten als ze uit de stad zijn en voor de volgende stad weer uitzetten. De kilometers die ze langzamer rijden in de stad tellen dan niet mee bij de meting van hun gemiddelde snelheid. Tja
Bij een afwisselende route is al heel netjes als een gemiddelde vm-rijder 30km/u haalt én velen moeten daar al heel flink hun best voor doen.
Op mijn ww-route van 15km met 5 verkeerslichten, 3 grote rotondes, een paar flink scherpe bochten in een smal fietspad, 2 kruisende voorrangswegen moet ik al heel erg mijn best doen om een echt gemiddelde te halen van 30km/u.
Mijn meting gaat altijd al in bij 0,1km/u en niet pas boven de 15km/u zoals sommigen dat hebben ingesteld, want dan kan ik ook een hoog gemiddelde halen.
Ik ken ook mensen die de meting pas aanzetten als ze uit de stad zijn en voor de volgende stad weer uitzetten. De kilometers die ze langzamer rijden in de stad tellen dan niet mee bij de meting van hun gemiddelde snelheid. Tja
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler