02-Jul-2023, 12:44 PM
(02-Jul-2023, 10:59 AM)Wim -de roetsende schreef: Ga proefrijden is het allerbelangrijkste advies.qft
Citaat:In Zuid-Holland zit Maia, bij Nijmegen in de buurt zit Elan, in de Achterhoek zit ACE en in de polder zit de Ligfietsshop van Gerrit. (Zijn er eigenlijk nog meer? is een vraag voor de andere forumleden.) Is die in Amsterdam nog open? En er is nog een andere Maia met een naam die ik nooit kan onthouden.Maia zit tegenwoordig in Zevenbergen, heeft een mix van twee- en driewielers, ook een aardig tweedehandsaanbod.
ACE zit in Winterswijk, doet enkel nog driewielers begreep ik.
In Eindhoven hebben we de Liggende Hollander nog, enkel of toch vooral tweewielers.
Ik ben in de war over M5, is het bedrijf nu gestopt, overgenomen, doorgestart, aan het afbouwen?
Citaat:Je kunt natuurlijk ook gewoon een goedkope ligfiets op marktplaats kopen. Kijken of het bevalt. Wel, dan lekker gaan fietsen. Niet, dan een andere kopen en de eerste weer verkopen of andersom. Dan zit je echter een tijdje zonder fiets.Ik kan eigenlijk niet anders dan aanraden om een eerste ervaring, zeker voor een tweewieler, bij een betrouwbare verhuurder te hebben. Een paar goede aanwijzingen geven veel vertrouwen en dat is precies wat je de eerste keer nodig hebt.
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course