Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eerst even voorstellen
#11
(02-Jul-2023, 10:59 AM)Wim -de roetsende schreef: Ga proefrijden is het allerbelangrijkste advies.
qft



Citaat:In Zuid-Holland zit Maia, bij Nijmegen in de buurt zit Elan, in de Achterhoek zit ACE en in de polder zit de Ligfietsshop van Gerrit. (Zijn er eigenlijk nog meer? is een vraag voor de andere forumleden.) Is die in Amsterdam nog open? En er is nog een andere Maia met een naam die ik nooit kan onthouden.
Maia zit tegenwoordig in Zevenbergen, heeft een mix van twee- en driewielers, ook een aardig tweedehandsaanbod.
ACE zit in Winterswijk, doet enkel nog driewielers begreep ik.
In Eindhoven hebben we de Liggende Hollander nog, enkel of toch vooral tweewielers.
Ik ben in de war over M5, is het bedrijf nu gestopt, overgenomen, doorgestart, aan het afbouwen?



Citaat:Je kunt natuurlijk ook gewoon een goedkope ligfiets op marktplaats kopen. Kijken of het bevalt. Wel, dan lekker gaan fietsen. Niet, dan een andere kopen en de eerste weer verkopen of andersom. Dan zit je echter een tijdje zonder fiets.
Ik kan eigenlijk niet anders dan aanraden om een eerste ervaring, zeker voor een tweewieler, bij een betrouwbare verhuurder te hebben. Een paar goede aanwijzingen geven veel vertrouwen en dat is precies wat je de eerste keer nodig hebt.
M5 M-Racer / Challenge Hurricane / Giant Expedition / Giant Defy 1 / MBK Course
Antwoord }
Bedankt door: Paulus , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Eerst even voorstellen - door Paulus - 02-Jul-2023, 08:24 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Hardloper - 02-Jul-2023, 08:46 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 02-Jul-2023, 09:48 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Niels van der Wal - 02-Jul-2023, 10:09 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Jeroen S - 02-Jul-2023, 10:41 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 02-Jul-2023, 11:00 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 02-Jul-2023, 10:59 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 02-Jul-2023, 11:42 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Bacchus - 02-Jul-2023, 12:44 PM
RE: Eerst even voorstellen - door datakneder - 02-Jul-2023, 01:04 PM
RE: Eerst even voorstellen - door datakneder - 02-Jul-2023, 01:05 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Hardloper - 02-Jul-2023, 01:40 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 02-Jul-2023, 01:44 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 02-Jul-2023, 11:38 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Frutsel - 02-Jul-2023, 12:28 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Bart Verbeek - 02-Jul-2023, 01:04 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 02-Jul-2023, 01:26 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 03-Jul-2023, 09:21 PM
RE: Eerst even voorstellen - door ZoefZoef - 02-Jul-2023, 02:07 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 02-Jul-2023, 03:21 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 02-Jul-2023, 04:45 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Willeke_IGKT - 02-Jul-2023, 04:01 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Lopopodium - 02-Jul-2023, 04:03 PM
RE: Eerst even voorstellen - door ZoefZoef - 02-Jul-2023, 06:03 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 02-Jul-2023, 06:15 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 02-Jul-2023, 06:33 PM
RE: Eerst even voorstellen - door ZoefZoef - 02-Jul-2023, 06:41 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Frutsel - 02-Jul-2023, 11:35 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 03-Jul-2023, 06:28 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Victor - 03-Jul-2023, 08:42 AM
RE: Eerst even voorstellen - door ZoefZoef - 03-Jul-2023, 09:10 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 03-Jul-2023, 06:39 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 03-Jul-2023, 08:04 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Niels van der Wal - 03-Jul-2023, 09:09 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Bob Hagendijk - 03-Jul-2023, 09:56 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Niels van der Wal - 03-Jul-2023, 10:55 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Willeke_IGKT - 03-Jul-2023, 12:26 PM
RE: Eerst even voorstellen - door datakneder - 03-Jul-2023, 12:44 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Frutsel - 03-Jul-2023, 01:28 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Bob Hagendijk - 03-Jul-2023, 02:13 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Niels van der Wal - 03-Jul-2023, 02:23 PM
RE: Eerst even voorstellen - door 365cycle - 03-Jul-2023, 07:05 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 03-Jul-2023, 03:36 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 03-Jul-2023, 09:22 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Frutsel - 03-Jul-2023, 10:33 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Jeroen S - 03-Jul-2023, 11:05 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 07-Jul-2023, 12:08 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 07-Jul-2023, 12:39 PM
RE: Eerst even voorstellen - door 365cycle - 07-Jul-2023, 12:49 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Frutsel - 07-Jul-2023, 01:21 PM
RE: Eerst even voorstellen - door ZoefZoef - 13-Jul-2023, 06:07 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 13-Jul-2023, 08:27 PM
RE: Eerst even voorstellen - door ZoefZoef - 14-Jul-2023, 03:12 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 13-Jul-2023, 06:12 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Bob Hagendijk - 13-Jul-2023, 08:19 PM
RE: Eerst even voorstellen - door 365cycle - 13-Jul-2023, 07:17 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
wat ze zeggen
Ik kreeg vandaag van...Willeke_IGKT — 12:57 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesproken...datakneder — 12:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
.. het echt lekker w...datakneder — 12:29 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg be...EnriceV82 — 12:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Als je lang bent, zo...Lopopodium — 11:52 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraar...EnriceV82 — 11:03 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraard ...Lopopodium — 10:55 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Welkom op het forum!...Roepers — 09:42 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb hier in de sc...datakneder — 09:26 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Hoi beste ligfietser...EnriceV82 — 09:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM