Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eerst even voorstellen
#30
(03-Jul-2023, 08:42 AM)Victor schreef: Een beginnend ligfietser en een lowracer voor woon-werk verkeer? Lijkt me geen goed idee

Lijkt me een prima idee! Die lowracer is even wennen, maar dat is met elke ligfiets zo. Je evenwicht vinden is iets lastiger dan op een hoge fiets, maar de kleutertijd is voorbij. Dat evenwicht vinden is een proces van hooguit enkele tientallen minuten. Daarna heb je 'm te pakken en begint de lol. 

Ik ben ook begonnen op een lowracer: een rvs zephyr.  En daarna volgden er nog vele andere modelletjes door de jaren heen. Plus een velomobiel en meerdere roeifietsen.
Zonder die leuk smoelende lowracer van 200 euro op marktplaats had ik nu geen ligfietser geweest.

Mijn advies is: markt beetje verkennen, leuk modelletje uitzoeken en gewoon kopen als je een leuk geprijsde ziet.  Dat proefrijden bij de diverse ligfietswinkels is leuk en aardig, maar alleen interessant als je ook een nieuwe wilt gaan kopen.  Die paar tientjes als huur en benzine naar zo'n winkel, kun je ook gebruiken als afschrijving op een tweedehands fiets waar je dan weken/maanden mee kan rijden in een omgeving en tijdstip naar keuze.
Antwoord }
Bedankt door: Frutsel , Willeke_IGKT , Paulus , 365cycle


Berichten in dit topic
Eerst even voorstellen - door Paulus - 02-Jul-2023, 08:24 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Hardloper - 02-Jul-2023, 08:46 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 02-Jul-2023, 09:48 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Niels van der Wal - 02-Jul-2023, 10:09 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Jeroen S - 02-Jul-2023, 10:41 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 02-Jul-2023, 11:00 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 02-Jul-2023, 10:59 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 02-Jul-2023, 11:42 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Bacchus - 02-Jul-2023, 12:44 PM
RE: Eerst even voorstellen - door datakneder - 02-Jul-2023, 01:04 PM
RE: Eerst even voorstellen - door datakneder - 02-Jul-2023, 01:05 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Hardloper - 02-Jul-2023, 01:40 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 02-Jul-2023, 01:44 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 02-Jul-2023, 11:38 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Frutsel - 02-Jul-2023, 12:28 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Bart Verbeek - 02-Jul-2023, 01:04 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 02-Jul-2023, 01:26 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 03-Jul-2023, 09:21 PM
RE: Eerst even voorstellen - door ZoefZoef - 02-Jul-2023, 02:07 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 02-Jul-2023, 03:21 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 02-Jul-2023, 04:45 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Willeke_IGKT - 02-Jul-2023, 04:01 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Lopopodium - 02-Jul-2023, 04:03 PM
RE: Eerst even voorstellen - door ZoefZoef - 02-Jul-2023, 06:03 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 02-Jul-2023, 06:15 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 02-Jul-2023, 06:33 PM
RE: Eerst even voorstellen - door ZoefZoef - 02-Jul-2023, 06:41 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Frutsel - 02-Jul-2023, 11:35 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 03-Jul-2023, 06:28 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Victor - 03-Jul-2023, 08:42 AM
RE: Eerst even voorstellen - door ZoefZoef - 03-Jul-2023, 09:10 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 03-Jul-2023, 06:39 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 03-Jul-2023, 08:04 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Niels van der Wal - 03-Jul-2023, 09:09 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Bob Hagendijk - 03-Jul-2023, 09:56 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Niels van der Wal - 03-Jul-2023, 10:55 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Willeke_IGKT - 03-Jul-2023, 12:26 PM
RE: Eerst even voorstellen - door datakneder - 03-Jul-2023, 12:44 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Frutsel - 03-Jul-2023, 01:28 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Bob Hagendijk - 03-Jul-2023, 02:13 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Niels van der Wal - 03-Jul-2023, 02:23 PM
RE: Eerst even voorstellen - door 365cycle - 03-Jul-2023, 07:05 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 03-Jul-2023, 03:36 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 03-Jul-2023, 09:22 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Frutsel - 03-Jul-2023, 10:33 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Jeroen S - 03-Jul-2023, 11:05 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 07-Jul-2023, 12:08 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 07-Jul-2023, 12:39 PM
RE: Eerst even voorstellen - door 365cycle - 07-Jul-2023, 12:49 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Frutsel - 07-Jul-2023, 01:21 PM
RE: Eerst even voorstellen - door ZoefZoef - 13-Jul-2023, 06:07 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 13-Jul-2023, 08:27 PM
RE: Eerst even voorstellen - door ZoefZoef - 14-Jul-2023, 03:12 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 13-Jul-2023, 06:12 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Bob Hagendijk - 13-Jul-2023, 08:19 PM
RE: Eerst even voorstellen - door 365cycle - 13-Jul-2023, 07:17 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesproken...datakneder — 12:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
.. het echt lekker w...datakneder — 12:29 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg be...EnriceV82 — 12:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Als je lang bent, zo...Lopopodium — 11:52 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraar...EnriceV82 — 11:03 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraard ...Lopopodium — 10:55 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Welkom op het forum!...Roepers — 09:42 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb hier in de sc...datakneder — 09:26 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Hoi beste ligfietser...EnriceV82 — 09:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM