Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eerst even voorstellen
#46
De achtervering van de speedliner is wel te verbeteren door een iets langere bout voor de achterbrug te nemen, en de kettingrol dan op die bout te monteren. Dan deint ie al wat minder. Het is geen slechte fiets om op te beginnen, mijn vrouw heeft er ook 1 die af en toe gebruikt wordt. Zeker als je zelf kunt knutselen aan fietsen zal het waarschijnlijk wel goed komen. De 451 bandjes voor zijn wel wat lastiger te vinden, maar daar hebben we hier een topic voor.

Sommigen komen niet weg op een Lowracer, heb er ook al eens iemand op gezet die jaren in smalle roeibootjes had doorgebracht, die reed bij poging 2 weg en kwam terug met 50 km/h max op de teller.
Barons zijn best leuk, zeker de oude modellen zijn niet super snel maar wel goedmoedig. Bij een aantal kan de onbelaste ketting ook bovenlangs. Heb er een stuk of 4 gehad, staat er nog 1 in de schuur.

De Speedliner was geen top fiets, maar zeker te doen. Controleer wel van achteren met je timmermans oog of ie netjes recht is.
Antwoord }


Berichten in dit topic
Eerst even voorstellen - door Paulus - 02-Jul-2023, 08:24 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Hardloper - 02-Jul-2023, 08:46 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 02-Jul-2023, 09:48 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Niels van der Wal - 02-Jul-2023, 10:09 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Jeroen S - 02-Jul-2023, 10:41 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 02-Jul-2023, 11:00 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 02-Jul-2023, 10:59 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 02-Jul-2023, 11:42 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Bacchus - 02-Jul-2023, 12:44 PM
RE: Eerst even voorstellen - door datakneder - 02-Jul-2023, 01:04 PM
RE: Eerst even voorstellen - door datakneder - 02-Jul-2023, 01:05 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Hardloper - 02-Jul-2023, 01:40 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 02-Jul-2023, 01:44 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 02-Jul-2023, 11:38 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Frutsel - 02-Jul-2023, 12:28 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Bart Verbeek - 02-Jul-2023, 01:04 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 02-Jul-2023, 01:26 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 03-Jul-2023, 09:21 PM
RE: Eerst even voorstellen - door ZoefZoef - 02-Jul-2023, 02:07 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 02-Jul-2023, 03:21 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 02-Jul-2023, 04:45 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Willeke_IGKT - 02-Jul-2023, 04:01 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Lopopodium - 02-Jul-2023, 04:03 PM
RE: Eerst even voorstellen - door ZoefZoef - 02-Jul-2023, 06:03 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 02-Jul-2023, 06:15 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 02-Jul-2023, 06:33 PM
RE: Eerst even voorstellen - door ZoefZoef - 02-Jul-2023, 06:41 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Frutsel - 02-Jul-2023, 11:35 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 03-Jul-2023, 06:28 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Victor - 03-Jul-2023, 08:42 AM
RE: Eerst even voorstellen - door ZoefZoef - 03-Jul-2023, 09:10 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 03-Jul-2023, 06:39 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 03-Jul-2023, 08:04 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Niels van der Wal - 03-Jul-2023, 09:09 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Bob Hagendijk - 03-Jul-2023, 09:56 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Niels van der Wal - 03-Jul-2023, 10:55 AM
RE: Eerst even voorstellen - door Willeke_IGKT - 03-Jul-2023, 12:26 PM
RE: Eerst even voorstellen - door datakneder - 03-Jul-2023, 12:44 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Frutsel - 03-Jul-2023, 01:28 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Bob Hagendijk - 03-Jul-2023, 02:13 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Niels van der Wal - 03-Jul-2023, 02:23 PM
RE: Eerst even voorstellen - door 365cycle - 03-Jul-2023, 07:05 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 03-Jul-2023, 03:36 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 03-Jul-2023, 09:22 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Frutsel - 03-Jul-2023, 10:33 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Jeroen S - 03-Jul-2023, 11:05 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 07-Jul-2023, 12:08 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 07-Jul-2023, 12:39 PM
RE: Eerst even voorstellen - door 365cycle - 07-Jul-2023, 12:49 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Frutsel - 07-Jul-2023, 01:21 PM
RE: Eerst even voorstellen - door ZoefZoef - 13-Jul-2023, 06:07 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Wim -de roetsende - 13-Jul-2023, 08:27 PM
RE: Eerst even voorstellen - door ZoefZoef - 14-Jul-2023, 03:12 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Paulus - 13-Jul-2023, 06:12 PM
RE: Eerst even voorstellen - door Bob Hagendijk - 13-Jul-2023, 08:19 PM
RE: Eerst even voorstellen - door 365cycle - 13-Jul-2023, 07:17 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesproken...datakneder — 12:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
.. het echt lekker w...datakneder — 12:29 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Allen, alvast erg be...EnriceV82 — 12:02 PM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Als je lang bent, zo...Lopopodium — 11:52 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraar...EnriceV82 — 11:03 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraard ...Lopopodium — 10:55 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Welkom op het forum!...Roepers — 09:42 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb hier in de sc...datakneder — 09:26 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Hoi beste ligfietser...EnriceV82 — 09:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM