07-Jul-2023, 06:35 PM
(07-Jul-2023, 06:09 PM)Hardloper schreef: Kwa bovenkant zou eventueel de volgende kleuren een overweging zijn:Ik dacht trouwens ineens aan deze fiets:
Komt aardig in de buurt!
(07-Jul-2023, 06:23 PM)ZoefZoef schreef: Staat ie in een afgesloten garage, dan is het anders dan dat ie continue lekker buiten staat. Mijn gele quest is er niet beter op geworden door m buiten te stallen.. al kan dat ook komen door wassen met allesreiniger dat ie wit uitsloeg en zn glans verloor.Was dat geen gelcoat?
(07-Jul-2023, 06:23 PM)ZoefZoef schreef: Mja, die 225 euro vind ik dan best wel een hoop als de velomobiel uit 2 delen bestaat, zoals de quest. Zeker voor een land als Roemenie, waar het spuiten ongetwijfeld goedkoper is dan hier in Nederland.Zucht... als ik jou was zou ik 'm zonder lak kopen en het zelf doen
(07-Jul-2023, 06:23 PM)ZoefZoef schreef: Eerlijkheidshalve was ik daar bij een QV ook vanuit gegaan dat die uit meerdere delen is opgebouwd. Geen idee eigenlijk uit hoeveel delen die bestaan? Zelfde verhaal als bij de DF. Ik heb er eigenlijk nooit op gelet. Dacht net als de Quest uit 2 delen eigenlijk.. Dan kun je gewoon zo'n bovenkant pakken en meespuiten zodra je bijv. een andere velomobiel in het zwart laat spuiten. Of.. of.. Nouja, qua arbeidskosten zal het in Roemenie wel meevallen.De buitenkant van de meeste moderne velomobielen bestaat uit één stuk. Maakt ze lichter en stijver. Wel worden er allerlei delen in gelijmd, zoals de wielkasten en de tunnel etc.