09-Jul-2023, 05:28 PM
(09-Jul-2023, 04:52 PM)Geboelders schreef:(09-Jul-2023, 04:27 PM)Lopopodium schreef: Ik zou 'm nog niet direct afschrijven, maar gewoon even contact opnemen met je fietsleverancier of anders direct even Nazca of Rainbow benaderen. Ik denk dat Nazca nog wat nazorg levert momenteel, ook al zijn ze niet meer als fietsbouwer werkzaam. Advies kunnen ze je in ieder geval wel geven.
Dank,
Ik was ook van plan te beginnen bij Maia waar ik hem in 2018 heb gekocht. Hopelijk kunnen die behulpzaam zijn bij het vinden van een oplossing. Als dat niks oplevert ga ik zelf verder zoeken. Overigens wel bijzonder dat dit jou ook twee keer is overkomen. Ik had voor deze fiets gekozen juist vanwege de geschiktheid als vakantiefiets. Maar goed, misschien hebben wij gewoon pech gehad.
Gé
Zou er niet te lang mee wachten. Als je de fiets in 2018 gekocht hebt komt de garantie rap in zicht. Nazca leverde 5 jaar garantie.
Heb helaas al meerdere keren gelezen over breuken in de frames van Nazca, dus je bent niet de enige.
De frames werden gemaakt door Rainbow, dus zij zullen je ook vast verder kunnen helpen.