(18-Jul-2023, 08:40 PM)Bob Hagendijk schreef: Ik heb ook niet beweerd dat ik benul heb van deze norm, ik probeerde uit te leggen hoe het waarschijnlijk werkt. En ook al heb je de norm, je vertrouwd de industrie die de norm moet hanteren niet. Ik hoop dat je eruit komt.Je had het op een gegeven moment over strengere normen, maar die zijn niet bekend bij de consument. Ik weet ook wel hoe het werkt, maar ik hoef mij er dan nog niet bij neer te leggen. Ik sta overigens niet alleen in mijn commentaar, het SWOV denkt er hetzelfde over, alleen wordt dat niet met zoveel woorden gezegd. Zij verwijzen naar buitenlandse testen die kritisch zijn en vragen zich af of dat ook opgaat voor Nederland omdat ons gebruik heel anders is. Deze wetenschappelijke groep vind de huidige normen dus ook niks.
We zijn een stapje verder, het ligt nu op het ministerie van Economische Zaken en Klimaat. En zij gaven dit mee in het bericht: U mag binnen 30 werkdagen een antwoord verwachten (uiterlijk 29 augustus 2023). Het is zomerreces. Daarom kan het soms langer duren voordat u antwoord krijgt. Wij vragen hiervoor uw begrip.
Wachten maar weer....
e-Orca 0099, ICE Adventure HD