Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Banden voor 20 inch wielen 451
#33
(20-Jul-2023, 07:17 PM)ZoefZoef schreef: Je zal idd een 20" 451 moeten hebben.
De 406 of in dit geval 451 staat voor de diameter van de velg.

Een velg van 20" in de maat 451 is dus 45,1cm hoog zonder band erop.

De diameter van de velg zelf is nog meer dan 451mm. 

Het gaat om de plek waar de hieldraad komt te liggen.

@Frutsel omschreef dat hierboven al correct.
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hoekie


Berichten in dit topic
Banden voor 20 inch wielen 451 - door GerDilven - 07-May-2023, 08:36 AM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door pietandringa - 07-May-2023, 08:49 AM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door De tovenaar - 07-May-2023, 08:57 AM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door baron062 - 07-May-2023, 10:04 AM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door Piet K - 07-May-2023, 10:33 AM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door GerDilven - 07-May-2023, 12:27 PM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door 365cycle - 07-May-2023, 06:23 PM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door Bacchus - 08-May-2023, 09:24 PM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door ZoefZoef - 09-May-2023, 02:25 AM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door ZoefZoef - 09-May-2023, 10:16 AM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door Jeroen S - 08-May-2023, 09:55 PM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door 365cycle - 08-May-2023, 11:59 PM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door melle z - 09-May-2023, 09:31 AM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door Hardloper - 09-May-2023, 01:52 PM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door Willeke_IGKT - 09-May-2023, 09:14 PM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door melle z - 09-May-2023, 09:08 PM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door melle z - 09-May-2023, 09:19 PM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door Jeroen S - 09-May-2023, 09:19 PM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door GerDilven - 19-May-2023, 07:11 AM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door Bacchus - 19-May-2023, 08:35 AM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door 365cycle - 15-Jun-2023, 09:39 AM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door Jeroen S - 15-Jun-2023, 09:13 PM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door melle z - 15-Jun-2023, 09:56 PM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door Bacchus - 16-Jun-2023, 07:57 AM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door Oscar f1 - 20-Jul-2023, 02:09 PM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door Frutsel - 20-Jul-2023, 04:21 PM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door ZoefZoef - 20-Jul-2023, 07:17 PM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door Wim -de roetsende - 21-Jul-2023, 06:31 AM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door Fietsbennie - 21-Jul-2023, 12:52 PM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door Jeroen S - 21-Jul-2023, 04:02 PM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door Oscar f1 - 21-Jul-2023, 08:04 PM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door Fietsbennie - 21-Jul-2023, 11:34 PM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door Oscar f1 - 22-Jul-2023, 04:23 PM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door Bacchus - 22-Jul-2023, 11:28 PM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door 365cycle - 23-Jul-2023, 12:29 AM
RE: Banden voor 20 inch wielen 451 - door Jeroen S - 23-Jul-2023, 01:55 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM
Medeliggers onderweg
Ik hoop hoe dan ook ...Hardloper — 12:12 PM