23-Jul-2023, 01:55 PM
Er was ooit een 23 er voor van Schwalbe. Die is al jaren uit het programma. Volgens mij een Ultremo ofzo.
23er voor moet je echt niet willen. Je staat dan erg veel stil om bandjes te repareren, stootlek, ook bij 8 bar. Vroeger hadden we de IRC Roadlite die was ongeveer 25mm, maar erg kwetsbaar. Een klein randje is voldoende, hoeft niet eens een spoorrails of iets dergelijks extreems te zijn.
Knikker die Lugano achter eraf voor een Conti GP 5000, ga je een stuk sneller van. Neem dan een 28er achter, past het allemaal ook weer mooi.
23er voor moet je echt niet willen. Je staat dan erg veel stil om bandjes te repareren, stootlek, ook bij 8 bar. Vroeger hadden we de IRC Roadlite die was ongeveer 25mm, maar erg kwetsbaar. Een klein randje is voldoende, hoeft niet eens een spoorrails of iets dergelijks extreems te zijn.
Knikker die Lugano achter eraf voor een Conti GP 5000, ga je een stuk sneller van. Neem dan een 28er achter, past het allemaal ook weer mooi.