Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nieuwe kleding ligfietsvereniging
#21
Ik vind de voorkant erg mooi thumb  Maar ik ben bang dat de achterkant volplakken met logos van allerlei clubs erg goedkoop gaat aanvoelen. De randonneurs uit India hebben dat gedaan voor hun PBP shirt (stukje naar beneden scrollen voor India)  en het resultaat is IMO het lelijkste shirt dat er dit jaar rondfietst
randonneur en verzamelaar van tegels zonder spreuken; rijdt sinds april 2023 in een Snoek
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Marloes - 05-Jun-2023, 05:15 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Tom Fekkes - 05-Jun-2023, 06:20 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Marloes - 05-Jun-2023, 07:02 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Fietsbennie - 05-Jun-2023, 07:10 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Frutsel - 05-Jun-2023, 07:16 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Marloes - 05-Jun-2023, 07:21 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Tom Fekkes - 05-Jun-2023, 08:11 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Hardloper - 05-Jun-2023, 08:54 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Marloes - 10-Aug-2023, 05:55 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Marloes - 10-Aug-2023, 06:56 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Tom Fekkes - 10-Aug-2023, 08:35 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Marloes - 10-Aug-2023, 09:25 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Tegelfanaat - 11-Aug-2023, 10:54 AM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Frutsel - 11-Aug-2023, 11:28 AM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Josligfiets - 11-Aug-2023, 09:25 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Marloes - 16-Aug-2023, 06:33 AM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Hardloper - 16-Aug-2023, 08:52 AM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Marloes - 16-Aug-2023, 04:59 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Marloes - 22-Aug-2023, 04:03 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Marloes - 23-Aug-2023, 12:05 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door ZoefZoef - 30-Sep-2023, 09:09 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Josligfiets - 30-Sep-2023, 05:53 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Hardloper - 30-Sep-2023, 06:33 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Tom Fekkes - 30-Sep-2023, 07:12 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door melle z - 30-Sep-2023, 07:21 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Fietsbennie - 30-Sep-2023, 08:32 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Hardloper - 30-Sep-2023, 08:49 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Frutsel - 01-Oct-2023, 10:44 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Hardloper - 02-Oct-2023, 08:51 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Frutsel - 02-Oct-2023, 10:42 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Hardloper - 03-Oct-2023, 02:01 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door ZoefZoef - 02-Oct-2023, 10:31 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door ZoefZoef - 03-Oct-2023, 12:36 AM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Victor - 03-Oct-2023, 07:58 AM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Fietsbennie - 03-Oct-2023, 08:49 AM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Atrike - 03-Oct-2023, 10:39 AM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Tom Fekkes - 03-Oct-2023, 04:24 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Tom Fekkes - 03-Oct-2023, 07:27 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Hardloper - 03-Oct-2023, 08:37 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door melle z - 03-Oct-2023, 09:36 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door ZoefZoef - 04-Oct-2023, 04:00 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door 365cycle - 04-Oct-2023, 12:12 AM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Lopopodium - 04-Oct-2023, 12:12 AM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Marloes - 04-Oct-2023, 07:37 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Hardloper - 04-Oct-2023, 09:40 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Fietsbennie - 04-Oct-2023, 09:03 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Raymond - 04-Oct-2023, 09:07 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door ZoefZoef - 04-Oct-2023, 10:14 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Hardloper - 05-Oct-2023, 12:28 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Fietsbennie - 04-Oct-2023, 11:02 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Marloes - 08-Oct-2023, 09:13 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Tom Fekkes - 08-Oct-2023, 09:31 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Marloes - 12-Oct-2023, 09:56 AM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Tom Fekkes - 09-Dec-2023, 09:08 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door 365cycle - 10-Dec-2023, 03:21 AM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Hardloper - 10-Dec-2023, 09:07 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Raymond - 11-Dec-2023, 02:54 PM
RE: Nieuwe kleding ligfietsvereniging - door Raymond - 14-Dec-2023, 12:02 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Slow TV
Zeeland per velomobi...Hoekie — 10:40 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Melle mijn bericht w...Jeroen S — 10:36 PM
Optimalisatie van een WAW.
Vrij kort na de WAW ...Jeroen S — 10:32 PM
Andere trapas en crankstel monteren
In zo'n bottombracke...melle z — 10:21 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Pressfit BB's vind j...Arend-Jan — 10:09 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Ja, die had je ook n...Jeroen S — 09:56 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik ben héél blij omd...SnoekL#35 — 04:40 PM
Optimalisatie van een WAW.
De reden waarom de W...Gideonaut — 04:34 PM
Spammers
Ik merk het wel, als...Bob Hagendijk — 03:53 PM
Optimalisatie van een WAW.
Ben is heel tevred...Status Quooh — 02:59 PM
Spammers
In theorie zou dat k...Hardloper — 01:55 PM
Spammers
Wordt het forum trag...Wim -de roetsende — 01:48 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Het enige dat ik kan...Wim -de roetsende — 01:12 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het gaat inde...Wim -de roetsende — 01:09 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mogelijk bedoel je e...TrapGast — 01:08 PM
Optimalisatie van een WAW.
Iemand zijn of haar ...Bob Hagendijk — 12:10 PM
Optimalisatie van een WAW.
Nadelen WAW volg...Wim -de roetsende — 11:54 AM