03-Sep-2023, 12:08 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 03-Sep-2023, 12:09 AM door Martin van Mourik.)
Vanmorgen kwam ik thuis van een fietsreis naar Polen en terug. Aanvankelijk had ik het idee om stukken met de trein te doen. Uiteindelijk wilde ik liever alles fietsen. Ik heb zowel heen als terug drie keer wild gekampeerd. Het laatste stuk heb ik een dag en een nacht doorgefietst.
18 augustus Doorn - Rheine - Bramsche - Dümmer see, 242 km
19 augustus Dümmer see - Celle - Arendsee, 253 km
20 augustus Arendsee - Oranienburg - Kostrzyn nad Odrą - Swierkocin, 286 km
21 augustus Swierkocin - Gorzów Wielkopolski - Czarnków - Bydgoszcz, 248 km
29 augustus Toruń - Znin - Międzychód - Skwierzyna, 247 km
30 augustus Skwierzyna - Kostrzyn nad Odrą - Berlin - Bagower Bruch, 230 km
31 augustus Bagower Bruch - Brandenburg an der Havel - Braunschweig - Koldinger Seen, 237 km
1, 2 september Koldinger Seen - Porta Westfalica - Bad Oeynhausen - Winterswijk - Doorn, 364 km
Uitgebreid verslag en foto's volgen nog, dat moet ik nog schrijven en uitzoeken.
Van te voren had ik gedacht om dagelijks een kort bericht te schrijven hier op het forum. In de prakijk had ik daar geen tijd voor over. Al mijn tijd ging al op aan fietsen, eten en slapen.
18 augustus Doorn - Rheine - Bramsche - Dümmer see, 242 km
19 augustus Dümmer see - Celle - Arendsee, 253 km
20 augustus Arendsee - Oranienburg - Kostrzyn nad Odrą - Swierkocin, 286 km
21 augustus Swierkocin - Gorzów Wielkopolski - Czarnków - Bydgoszcz, 248 km
29 augustus Toruń - Znin - Międzychód - Skwierzyna, 247 km
30 augustus Skwierzyna - Kostrzyn nad Odrą - Berlin - Bagower Bruch, 230 km
31 augustus Bagower Bruch - Brandenburg an der Havel - Braunschweig - Koldinger Seen, 237 km
1, 2 september Koldinger Seen - Porta Westfalica - Bad Oeynhausen - Winterswijk - Doorn, 364 km
Uitgebreid verslag en foto's volgen nog, dat moet ik nog schrijven en uitzoeken.
Van te voren had ik gedacht om dagelijks een kort bericht te schrijven hier op het forum. In de prakijk had ik daar geen tijd voor over. Al mijn tijd ging al op aan fietsen, eten en slapen.