23-Sep-2023, 07:08 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-Sep-2023, 07:18 AM door Arend-Jan.)
Bedankt voor het meedenken. Ze fietst zelf prima (zit in groep 1), maar 8km (naar school) is natuurlijk gewoon teveel voor zo'n kleintje. Sterker nog, 99% van de volwassenen vindt dat teveel en neemt daarvoor de auto
Maar zolang het niet hoeft vertik ik het daaraan mee te doen.
Milan 4.2 had ik gekocht, als die überhaubt te koop was geweest meerdere keren contact gehad met Helge, maar heb dat opgegeven. Ik wil best veel geld uitgeven aan een nieuwe fiets, maar niet zonder er een eerst te kunnen zien en op zn minst te kunnen passen. Ben ook door meerdere mensen gewaarschuwd vooral niet te bestellen, omdat er op het Duitse forum genoeg te vinden zijn die al jaren wachten op hun al-betaalde 4.2
Maar zolang het niet hoeft vertik ik het daaraan mee te doen.
Milan 4.2 had ik gekocht, als die überhaubt te koop was geweest meerdere keren contact gehad met Helge, maar heb dat opgegeven. Ik wil best veel geld uitgeven aan een nieuwe fiets, maar niet zonder er een eerst te kunnen zien en op zn minst te kunnen passen. Ben ook door meerdere mensen gewaarschuwd vooral niet te bestellen, omdat er op het Duitse forum genoeg te vinden zijn die al jaren wachten op hun al-betaalde 4.2