14-Oct-2023, 03:27 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 14-Oct-2023, 03:29 PM door LigZeeuw.)
Zoals jullie misschien al in het voorsteltopic hebben gelezen ga ik zelf mijn M-racer opbouwen. Het frame is inmiddels mat groen gepoedercoat en ik heb o.a. een setje Mavic Ksyrium 30 Disc wielen met tubeless banden aangeschaft.
De spec worden ongeveer als volgt:
- 2 x 28inch wielen met tubeless 28mm banden
- Shimano ultegra 2x11 schakelsysteem met een ultegra cassette en een 105 crankset
- Shimano schijfremmen (ivm de shifters van Shimano die direct op de Shimano remhendels worden gemonteerd voor een compacte opbouw)
- balhoofd lagers weet ik nog niet precies maar waarschijnlijk iets betaalbaars van FSA wel met gesealde lagers
- iets van een tailbox voor woonwerk verkeer opslag en aerodynamica
- voor verlichting zit ik te denken om een 12V lipo accu te kopen en een setje speedpedelec lampen, in ieder geval iets met een goed afgesneden lichtbundel zodat ik geen tegenliggers verblind en bij voorkeur ook grootlicht zodat ik in de winter op de donkere Zeeuwse wegen overstekende hazen op tijd kan zien.
Bij deze ook een fotootje:
[img][/img]
De spec worden ongeveer als volgt:
- 2 x 28inch wielen met tubeless 28mm banden
- Shimano ultegra 2x11 schakelsysteem met een ultegra cassette en een 105 crankset
- Shimano schijfremmen (ivm de shifters van Shimano die direct op de Shimano remhendels worden gemonteerd voor een compacte opbouw)
- balhoofd lagers weet ik nog niet precies maar waarschijnlijk iets betaalbaars van FSA wel met gesealde lagers
- iets van een tailbox voor woonwerk verkeer opslag en aerodynamica
- voor verlichting zit ik te denken om een 12V lipo accu te kopen en een setje speedpedelec lampen, in ieder geval iets met een goed afgesneden lichtbundel zodat ik geen tegenliggers verblind en bij voorkeur ook grootlicht zodat ik in de winter op de donkere Zeeuwse wegen overstekende hazen op tijd kan zien.
Bij deze ook een fotootje:
[img][/img]