Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gezocht low of mid racer ligfiets
#45
(22-Dec-2022, 12:09 AM)ZoefZoef schreef: Ik rijd óók met een challenge taifun in de stad. Kan probleemloos, want veelal zijn er fietspaden waar je op rijdt.   Heb er een klapstuur op en daardoor een heel kleine draaicirkel. Ideaal allround fietsje.

Hoi Zoef, doe je dat nog steeds? Ik heb net 'n Taifun: 
- heb je nog tips voor zichtbaarheid/veiligheid?
- de mijne heeft een vast stuur, heb je zelf een klapstuur erop gezet? 

Dank!
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Gezocht low of mid racer ligfiets - door RichardHammond - 20-Dec-2022, 12:10 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 20-Dec-2022, 12:34 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 20-Dec-2022, 01:07 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Roepers - 20-Dec-2022, 09:00 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Piet K - 20-Dec-2022, 09:46 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Bacchus - 20-Dec-2022, 09:53 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 20-Dec-2022, 11:03 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 20-Dec-2022, 02:36 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door John70 - 20-Dec-2022, 07:16 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Fietsbennie - 20-Dec-2022, 08:05 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door John70 - 22-Dec-2022, 01:41 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Lopopodium - 20-Dec-2022, 07:32 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 21-Dec-2022, 04:55 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 20-Dec-2022, 10:06 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door melle z - 20-Dec-2022, 11:09 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Frutsel - 20-Dec-2022, 11:18 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Roepers - 20-Dec-2022, 11:13 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Jeroen S - 20-Dec-2022, 11:27 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 21-Dec-2022, 04:24 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door melle z - 20-Dec-2022, 11:36 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Lopopodium - 21-Dec-2022, 12:44 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 21-Dec-2022, 02:30 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 22-Dec-2022, 12:09 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door PieterTrapt - 16-Oct-2023, 11:34 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 16-Oct-2023, 12:57 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door PieterTrapt - 16-Oct-2023, 02:26 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door melle z - 22-Dec-2022, 10:33 AM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 22-Dec-2022, 02:22 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Bacchus - 24-Dec-2022, 02:21 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 24-Dec-2022, 03:10 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 22-Dec-2022, 03:10 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 22-Dec-2022, 04:59 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door melle z - 22-Dec-2022, 10:27 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door ZoefZoef - 22-Dec-2022, 10:41 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Jeroen S - 24-Dec-2022, 03:16 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door 365cycle - 24-Dec-2022, 03:24 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door Bacchus - 24-Dec-2022, 03:24 PM
RE: Gezocht low of mid racer ligfiets - door melle z - 26-Dec-2022, 10:18 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM