Haha! Even voor de duidelijkheid: ik maak me geen illusies in vergelijkbaar materiaal mensen als Ymte of 365cycle bij te houden hoor Mijn overdenking was meer dat je naar mijn bescheiden mening dan een uitslag krijgt van de sporters en het materiaal daar minder in doorklinkt.
Ik heb trouwens voor mezelf een (ambitieus ) doel gesteld en ga voor de ervaring en beleving Zuidwaarts zondag. Wordt een topdag!
Dit had ik me niet gerealiseerd en is natuurlijk wel een mooi en goed punt om het lekker zo te laten ;-)
Ik heb trouwens voor mezelf een (ambitieus ) doel gesteld en ga voor de ervaring en beleving Zuidwaarts zondag. Wordt een topdag!
(18-Oct-2023, 07:32 PM)Wim -de roetsende schreef: De ontwikkeling binnen de ligfietswereld is volgens mij voor een deel het gevolg van het ontbreken een handicapsysteem.
Misschien niet bewust, maar het heeft wel motiverend gewerkt om steeds snellere fietsen te ontwikkelen.
Daardoor kunnen we nu allemaal mooie en snelle vm-en kopen.
Er zijn ook simpelweg te weinig wedstrijdrijders. Dan wordt bijna iedereen eerste
Dit had ik me niet gerealiseerd en is natuurlijk wel een mooi en goed punt om het lekker zo te laten ;-)
Carbon Quest #501 - Challenge Hurricane - Thys 222 - Ligfietsclub Noorderligt