20-Oct-2023, 12:00 PM
De neus zit echter veel verder voor de wielen dan de voetenbulten.
Dat is nou net het grote verschil.
De neus van de DF is net iets anders van vorm dan die van de Milan en daarom raak je met een hogere DF vaker een drempel dan met de lagere SL.
Je raakt dus vaker de drempel met de neus. Niet met de voetenbulten. Die raken echt bijna nooit een drempel. Of je moet van die hele steile in de buurt hebben, daar rijd ik dan weer schuin overheen. Dat doen die gasten in die verlaagde Golfjes ook
Dat is nou net het grote verschil.
De neus van de DF is net iets anders van vorm dan die van de Milan en daarom raak je met een hogere DF vaker een drempel dan met de lagere SL.
Je raakt dus vaker de drempel met de neus. Niet met de voetenbulten. Die raken echt bijna nooit een drempel. Of je moet van die hele steile in de buurt hebben, daar rijd ik dan weer schuin overheen. Dat doen die gasten in die verlaagde Golfjes ook
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler